Moje inspiracje i obsesja

08:23

Każdy ma jakieś inspiracje i obsesje..
dla jednych, to piękna, wysportowana figura. Dążenie do swojego wymarzonego ideału.
Zaczyna się od większej aktywności fizycznej, racjonalnej diety i bardzo ciężkiej pracy nad sobą na siłowni
.. aż w końcu są efekty.. ;)




dla innych będzie to taniec i jak największe rozwijanie się w tym kierunku 
:D


a dla mnie.. to ożywienie moich włosów na, które nadal szukam "złotego środka" ;)
zawsze zazdrościłam dziewczyną, które maja piękne, zdrowe i długie włosy.. ja to tylko o takich mogłam pomarzyć.. :( ponieważ nigdy nie umiem ich zapuścić. Ciągle się łamią, są suche puszące się więc moja fryzura na co dzień wygląda, jak przysłowiowy wkurzony Fryderyk Chopin po koncercie ;(
o takich marze.. 

1.

2.

3.




4.



5.


6.





może kiedyś uda mi się osiągnąć mój wymarzony efekt.. ;)

You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe