Świeca LaRisa - owoce leśne

22:33

* Świeca LaRisa:









* Moja opinia:



Te świece widziałam już dawno w Biedronce,aż w końcu postanowiłam ją zakupić. 

Świeca nie była droga, więc się skusiłam na jedną.

Po jej użyciu byłam zachwycona, ponieważ taki efekt zapachowy zazwyczaj się zdarza przy dużo droższych świecach. 

Jestem wielbicielką zapachowych świeczek. 

Zawsze kupowałam takie, które były niby "zapachowe", a tak naprawdę nie dawały praktycznie żadnego efektu i krótko się paliły.

Świeca pali się wolno, więc jest bardzo wydajna i na wiele godzin palenia wystarczy. 

Świeca wydziela bardzo cudowny i intensywny zapach, który czuć w całym domu :D.


Zapachy mają ogromny wpływ na nasze życie.

Między innymi pomagają zwalczyć stres, ból głowy, relaksują, wyciszają i poprawiają samopoczucie ;)

Świece posiadają bardzo wiele zastosowań, od pięknego wyglądu i kuszącego wyglądu, nadania klimatu w mieszkaniu, po właściwości terapeutyczne.


Jak dla mnie świeca ma same plusy ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe