szczoteczka do zebow i pasta od shop-dent recenzja

08:37

* CURAPROX CS 5460 Ultra Soft - Szczoteczka do zębów ultra miękka i skuteczna:

Od Producenta:

 
Na główce tej szczotki umieszczono ponad 5460 ultracienkich (0,1 mm), ciasno stłoczonych włosków. Wyjątkowo delikatne włoski wykonane z tworzywa CUREN docierają do każdego miejsca wokół zęba i dziąsła, nie wycierając przy tym szyjki zęba. Doskonale czyści powierzchnię zęba, masuje dziąsła nie powodując krwawień - idealna do czyszczenia zębów metodą Bass.

* Moja opinia:

Bardzo mi przypadła do gustu ta szczoteczka ponieważ: jest bardzo poręczna, dokładnie czyści ząbki nie podrażniając ich ani dziąseł. Zawsze miałam problem z dobraniem odpowiedniej szczoteczki do zębów, która nie będzie doprowadzać do krwawień moich dziąseł i będzie delikatna. Według mnie szczoteczka nie ma żadnych minusów, a same plusy ;) 

 

* ROCS Juicy Pineapple - Pasta do zębów o smaku ananasa 60ml:

Od producenta: 

Pasta ROCS Juicy Pineapple to idealne rozwiązanie dla osób nie przepadających za miętowymi smakami past. Pasta remineralizująca przeznaczona do codziennego użytku przez dorosłych i dzieci od 4 roku życia. Zapewnia wysoki poziom ochrony zębów i dziąseł, dzięki wysokiej jakości składnikom pochodzenia roślinnego, których aktywność utrzymuje się z powodu niskotemperaturowej technologii wytwarzania pasty.

 

 Kompleks MINERALIN ®zapewniają następujące efekty: 

- świeży oddech,
- normalizacja mikroflory jamy ustnej,
- wybielanie i rozjaśnianie szkliwa,
- wzmocnienie tkanki zęba i profilaktyka próchnicy,
- długi efekt czystość zębów i dziąseł,
- zapobieganie pojawianiu się przebarwień na powierzchni zęba,
- skuteczna ochrona dziąseł, zapobieganie krwawieniu i zapaleniu (zmniejszenie zapalenia w średnio do 86%, po tygodniu stosowania.


* Moja opinia:

Na początku byłam sceptycznie nastawiona do owej pasty.. ponieważ nie przepadam za ananasem i myślałam, że z buźki będzie brzydko pachnieć, ale okazało się inaczej ;)
Pasta ma bardzo ładny kolor - jasny żółty, bardzo ładny jak i łagodny zapach soczystego ananasa, smak nie jest mdlący, przez co mi odpowiada, bo mnie nie drażni ;) Pasta dokładnie myje ząbki. Jedynym minusem dla mnie jest to, że nie pieni się tak jakbym tego chciała.




Polecam pastę, jak i szczoteczkę ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe