CosmoSpa - recenzja

08:59

* Olej arganowy:



* Moja opinia:

Olejek arganowy ma bardzo wiele zastosowań, ale ja stosowałam go do regeneracji paznokci, które mi pękają i rozdwajają się. Już po kilku zastosowaniach zobaczyłam zmianę. Paznokcie się trochę zregenerowały i są mocniejsze :)

klik
 
* Olej shea:


* Moja opinia:

Olej spisał się na medal! używałam go do mojej bardzo suchej skóry. Efekt? idealne nawilżenie.
Jako, iż bardzo lubię masować to olejek się nie zmarnował. Idealnie odpręża, sprawia, że skóra jest gładka.
Co najważniejsze wsiąka w skórę nie pozostawiając tłustych plam na ubraniach :D

klik
 
* Korund kosmetyczny:
 



* Moja opinia:


Korund ma bardzo poręczne pudełeczko, co ułatwia sposób wydobycia go ze środka.
Produktu używam raz w tygodniu wieczorem. Bardzo dobrze oczyszcza skórę. Skóra po zastosowaniu była bardzo gładka i przyjemna w dotyku. Korund bardzo się zaprzyjaźnił z moją cerą ;)

klik
 
* Olej kokosowy:




* Moja opinia:

Olej kokosowy stosowałam do pielęgnacji pękających ust i do włosów.

Usta - poradził sobie z moimi pękającymi  i suchymi ustami

Włosy - olej nakładałam na całą noc. Rano myłam włosy. Po umyciu moje włosy były odświeżone, jak nigdy!
 
klik  

Produkty Firmy CosmoSpa zostały moimi ulubieńcami! :)

Polecam!!! :D


strona internetowa sklepu: CosmoSpa

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe