powrot i opinia suplementu diety Magnolia

00:14


hej :)

trochę mnie tu nie było, bo komputer mi się zepsuł i miałam mały dodstęp do internetu.


Od jakiegoś czasu testuje suplement diety magnolia. Dziś chce się z Wami podzielić moją opinia na jego temat.



* Moja opinia:

Suplement diety Magnolia zawiera 30 tabletek. Jeśli chodzi o wystarczalność produktu wszystko zależy od jego dawkowania. Suplement zażywam regularnie jedna do dwóch tabletek dziennie.   Tabletki są dość duże, co powodowało u mnie problem z ich przełykaniem. Zapach tabletek przypominał mi sproszkowane mleko dla bejbików. Jeśli chodzi o działanie tabletek, to spisały się na medal. Suplement uspokaja i nie otumania. Moja jakość snu bardzo się poprawiła. Sen był bardziej spokojny bez pobudki i nieprzespanych nocy, co dało mi duże ukojenie.




You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe