100% naturalne mydło z bursztynem

09:47

*
hej!

mydełko dostałam od znajomej :)

* Od producenta:

Bursztyn przyspiesza odnowę skóry, jest naturalnym antyoksydantem, regeneruje i rozświetla. 

Już przed wiekami znano właściwości bursztynu wiedziano, że bursztyn jest nie tylko wspaniałą oprawą naszej urody, ale pielęgnuje i odżywia skórę. 

Pobudza również metabolizm skóry, widocznie poprawia stan nawet bardzo zmęczonej cery. Po użyciu mydła zawierającego bursztyn skóra staje się jędrna, elastyczna, napięta i wygląda młodo i świeżo.

Mydło zawiera naturalny bursztyn. Nie zawiera dodatków chemicznych: konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. 

Delikatne myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień.
 





* Moja opinia:


Mydełko zapakowane jest w mały kartonik z okienkiem. 

Zapach mydła jest naturalny, jak widać ma w sobie małe złote drobinki.   

Mydełko fajnie się pieni, oczyszcza, pielęgnuje, nawilża, wygładza. 

Co najważniejsze nie uczula i nie podrażnia. 

Dużym jego plusem jest, że nie wysusza skóry. :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. bardzo lubię naturalne mydła w kostkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty naturalne, ale mydełek jeszcze nie miałam :) Boję się wysuszenia :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam jednego mydła już od 2 miesięcy i dopiero połowę zużyłam, bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji używać akurat tego,ale bardzo lubię naturalne mydełka

    OdpowiedzUsuń

Subscribe