GorVita - Babka płesznik 60 kapsułek

09:20

*

GorVita - Babka płesznik 60 kapsułek


* Od producenta:
 
Babka płesznik uzupełnia dietę w naturalny błonnik oraz śluzy roślinne. 

Składniki te korzystnie wpływają na perestatykę jelit, w naturalny sposób oczyszczając organizm z toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii. 

Jako źródło rozpuszczalnego dietetycznego błonnika stanowią doskonałe uzupełnienie kuracji uzupełniających.


* Moja opinia:

Babkę płesznik stosowała bliska mi osoba ponieważ ja nie mam problemów tego typu.

Rezultaty:

- koniec zaparć, 

- brzucha wzdętego,

- łatwe i regularne wypróżnienia, 

- uczucie lekkości, 

- i przede wszystkim lepsze samopoczucie 
 




You Might Also Like

4 komentarze

  1. jak widzę tabletki to aż mnie żołądek boli ale dobrze, że są osoby, którym one nie szkodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie mam takich problemów ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję babkę płesznik i jajowatą w formie nasion i łupinek, łącze z wodą i piję. zapycha mi to żołądek i nie czuję głodu a po za tym usprawnia pracę jelit

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli ten produkt się raczej sprawdza w swoim zadaniu :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe