Manufaktura Apteczna - Olej Arganowy 100%

06:55

*
hej

Recenzja 100% naturalnego oleju arganowego od Manufaktury Aptecznej




klik                 klik                  klik



* Moja opinia:

Olej znajduje się w szklanej butelce, o pojemności 100 ml. Jego konsystencja jest podobna do oleju spożywczego.

- jak działał na moje włosy? :)

stosowany był jako dodatek do odżywki. Po olejowaniu moje włosy są lśniące, gładsze, miększe, lepiej się układają i co najważniejsze nie puszą i nie elektryzują się

- jak działa na twarz i ciało? :)

również między innymi był stosowany do kremów pielęgnacyjnych, czy maseczki do twarzy.

Skóra jest bardziej nawilżona, mięciutka i gładka.

Podoba mi się także jego działanie na skórki i paznokcie :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. miałam kiedyś olej arganowy ale zbyt małą buteleczkę aby olejować nim włosy, wykorzystałam go na twarz jako serum .bardzo dobrze się sprawdza przy suchej skórze na noc.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten olej jest na prawdę świetny :) bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe