Marion - hair therapy - gorąca kuracja do włosów z olejkami

09:23

*
hej :)

Marion - hair therapy - gorąca kuracja do włosów z olejkami

* Od producenta:

kuracja do włosów o działaniu odżywczym, pielęgnacyjnym oraz pobudzającym porost włosów. 

Wzbogacona olejkami ze słodkich migdałów i kokosowym, które sprawiają,że włosy stają się miękkie wygładzone i lśnią naturalnym blaskiem. 

Preparat w połączeniu z wodą wydziela przyjemne ciepło, które wzmacnia działanie aktywnych składników.





* Moja opinia:

saszetka zawiera 10 ml za około 2 zł. 

konsystencja: wodnista, 

barwa: przeźroczysta, 

zapach: nieokreślona, śmierdząca mieszanka

działanie: brak, a wręcz przeciwnie zamiast pomóc pogorszyło sprawę.

- włosy tłuste, czyli kolejne ich męczenie.. aby ponownie je umyć :(


- ciężko rozczesać włosy,

- brak nawilżenia,

- włosy, jak to tłuste czyli nieprzyjemne w dotyku,

- przez niewygodne opakowanie sporo olejku się marnuje.

* Opinia ogólna:

jeden wielki bubel!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. produkty marion są całkiem fajne i za nie wielkie pieniądze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam więcej produktów marion i jestem trochę zrażona do nich :(

      Usuń
  2. omijam produkty do włosów z kokosem, to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za tą cenę, to na pewno produkt jest wart uwagi :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. p.s. Proszę wyłącz weryfikację obrazkową przy komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zależy od rodzaju włosów, u mnie Marion wypada dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej kuracji. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziła :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. przynajmniej następnym razem będę wiedzieć co omijać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam chęć na te kuracje.Myślę ze to zależy od włosów bo czytałam też pozytywne recenzję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czytałam dużo opinii :) może u mnie się akurat nie sprawdziło, bo moim włosom ciężko dogodzić :P

      Usuń

Subscribe