paznokcie z allepaznokcie

05:01

*
hej :)

lakiery, które otrzymałam od Allepaznokcie






nr. 81 one colour exclusive jasny koralowy

nr. 62 one colour exclusive błękitny

nr. 3 pękający lakier biały

*

Moja opinia:

Jako, iż nie mam zdolności do malowania paznokci, to efekt jest jaki jest.

zdjęcie nr. 1


Lakier pękający mnie nie zawiódł z czego się bardzo cieszę, bo używałam różnych pękających lakierów i się z nimi nie polubiłam. Ten, jak najbardziej pozytywnie mnie zaskoczył.

druga wersja paznokci z dodatkowym lakierem LADYCODE QUICK-DRY






Lakier nr. 81 i nr. 62

W obu lakierach pędzelek jest bardzo mięciutki, co ułatwia rozprowadzanie lakieru
lakieru nr. 81 musiałam nałożyć 2 warstwy, bo po jednej prześwitywał. Lakieru nr. 62 wystarczyła jedna warstwa, jak dla mnie brak zastrzeżeń kolorki mi się bardzo spodobały. Lakiery bardzo szybko schną i nie trzeba długo czekać, co jest bardzo dużym plusem, bo nie lubię jak lakiery długo schną.

Jak najbardziej polecam! :)

strona sklepu: klik

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe