Chlebuś ProBody

08:36

*
Hello!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją przepysznego chlebusia ProBody 

* Od producenta:

ProBody to pieczywo o wysokiej zawartości białka, o obniżonej zawartości węglowodanów. Ze składnikami pełnoziarnistymi i nasionami.

- ProBody zawiera około 90% mniej węglowodanów i około 300% więcej białka niż zwykłe chleby mieszane.

- ProBody - pieczywo o niskim indeksie glikemicznym – 33,5!
- Dzięki temu ProBody pasuje do niskowęglowodanowego sposobu odżywiania się i innych porównywalnych planów  żywienia.


- Świetnie sprawdza się także w uzupełnieniu diety diabetyków! Dzięki tak niskiemu IG pieczywo ProBody jest wolno przyswajalne i stężenie glukozy we krwi wzrasta stopniowo – ułatwia to kontrolę poziomu cukru we krwi!


* Skład:

asności odżywcze ProBody wynikają z innowacyjnej receptury w skład której wchodzi m.in.:


- białko pszenne, mąka sojowa, śruta sojowa.

- składniki pełnoziarniste: pełnoziarnista mąka pszenna orkiszowa, zakwas z pełnego ziarna pszenicy orkisz.

-  nasiona: siemię lniane (żółte i brązowe), nasiona słonecznika, sezam.

-  błonnik jabłkowy, otręby pszenne.


* Moja opinia:

Chlebki dotarły do mnie świeże i już po otworzeniu przesyłki było je ładnie czuć.

Smak typowy dla wieloziarnistych chlebków.

Chlebki podczas krojenia się nie łamią mimo, że są bardzo mięciutkie i mają pełno dobrych ziarenek. 

Mi już 2 kromki starczyły, by zaspokoić głód.

Chlebuś tak Wszystkim smakował, że nim się obejrzałam już został zjedzony.

Dobrze, że zdążyłam zrobić choć jedno zdjęcie :P






Strona producenta: http://chlebprobody.pl/o_probody

FB: https://www.facebook.com/chlebprobody?fref=ts

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Znam ten chlebek, dzisiaj właśnie będę w okolicy piekarki gdzie go mają i zamierzam wpaść i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamm, ja jem tylko ciemny, razowy chleb z ziarnami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam chleb fitness z Tesco, polecam spróbować każdemu. Jest bardzo pyszny, ale cena niestety wysoka. Kosztuje około 4 zł :(

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zdecydowanie bardziej odpowiada chleb ProBody :)

      Usuń
  4. Miałam je dawniej i były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi kochana smaka narobiłaś :) uwielbiam takie chleby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Bardzo lubię takie chlebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie chleby:) teraz mam wakacje, więc sobie zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go u mnie w sklepie :) Kiedyś go kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pełnoziarniste pieczywo, wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda samkowicie, a ja to mam ochotę na chlebek samodzielnie upieczony,ale jakoś motywacji nie mam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetyczny chlebek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę koniecznie kupić, bo tyle się o nim naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jadłam go równo rok i bardzo mi smakował:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę chlebek moich rodziców ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  15. takie chlebki najlepsze, a przede wszystkim - pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię ten chlebek :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego pieczywa, ale niski IG brzmi dobrze, mam nadzieję, że równie dobrze smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam chleb z ziarnami *o*


    www.blogspot.com/casprzet

    OdpowiedzUsuń
  19. Wart spróbowania, lubię takie pieczywo.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe