Czy aby napewno tak magicznie? :)

04:32

*
Hello! :)

Dziś przychodzę do Was z czymś magicznym.. :D

Jesteście ciekawi?

A więc..

Czary mary..

Hokus Pokus..

Abra Kadobra.. (to czary i magia) :D

1..

2..

3..

Gotowi już?

Bum..!


video

Chusteczki są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.

Zapach dość dziwny, jak dla mnie nie przyjemny.

Jeśli chodzi o ich działanie to idealnie ścierają  kurz.

Przydatne w podróży, gdy nie ma się normalnych chusteczek wystarczy ta :)

Są małe więc spokojnie możemy je wszędzie ze sobą zabrać :)

Zdjęcie chusteczek:




Miałam przyjemność testować dzięki: Magiczne chusteczki

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Czasem takie chusteczki się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie uratowały parę razy :D

      Usuń
  2. Fajne jest to, że są tak malutkie, świetny gadżet, zapewne przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę takie maleństwa. Fajnie, że małe i poręczne zawsze można mieć je przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby fajne i takie nowatorskie, ale z drugiej strony nie zawsze praktyczne. W podróży zazwyczaj nie mamy dostępu do wody i co wtedy? :) Zwykłe chusteczki też nie zajmują dużo miejsca. Ciekawe rozwiązanie, ale w sumie zbędne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jestem zaopatrzona w butelkę wody :) więc nie miałam z tym najmniejszego problemu :D

      Usuń
  5. Bardzo oryginalny gadżet :D
    to trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusteczki niewątpliwie są bardzo ciekawe, małe i zawsze można w pogotowiu mieć kilka ;p Ale jak zapach nieciekawy, to chyba tylko do kurzu bym używała ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, pomysłowy gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała możliwość - na pewno przetestowałabym ich działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne, podobają mi się- zwłaszcza, że są takie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego to ludzie nie wymyślą :D Ciekawy gadżet, muszę kiedyś po niego siegnąć, trzeba podobno iść z duchem czasu : ) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze widzę :) fajne, pomysłowe, w podróży zawsze ma się jakąś wodę w butelce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czary mary i są ..magiczne chusteczki...extra!!!Podobają mi się:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny i przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno taki gadżet spodoba się dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam, są bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam te chusteczki u Zebry:)
    Bardzo ciekawe, inne :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe