Magia zapachu dla zmysłów

23:45

*
Hello!

Dzisiaj przyszłam do mnie paczuszka :D

Zastanawiałam się co to może być, aż w końcu ujrzałam..

dwie wody toaletowe po 33 ml :)

Oto one:

* Gucci Rush

Opis Gucci Rush

Zapachy tworzą wokół każdej kobiety niepowtarzalną aurę, która zdradza sekrety nastroju, temperamentu oraz pogody ducha.

Gucci Rush, to mocne uderzenie - pobudza zmysły, nakręca do szalonej zabawy.

Jest nieobliczalny, seksowny i tajemniczy.

Wymarzony zapach dla kobiet, które nie lubią nudy i rutyny.





po psiknięciu na próbę jakoś mi nie przypadł do gustu, ale w trakcie testowania może się wszystko zmieni :)


* Armani Code

Opis Armani Code 

Giorgio Armani Code Woman to zapach stworzony wyłącznie dla osobliwej kobiety.

Tak powabny i tajemniczy, niczym świeża letnia noc pełna gwiezdnego blasku i bajecznie wspaniałych chwil.

Taki właśnie jest granatowy sen.

Elegancja i powab, zmysłowość i mistyka.

Oszałamiające esencje miodu i kwiatu pomarańczy z egzotycznym drogocennym drzewem oraz szczypta imbiru na dopełnienie.

To iskrzące melodie nocy. 

To perfumy Armani Code Woman
Pragniesz być odkrywana i seksowna?

Chcesz wywrzeć wrażenie na otoczeniu i zabłysnąć?

Pozwól sobie na luksus marki Giorgio Armani, włoskiej ikony mody.

Tak zmysłowy i tajemniczy, jak noc.

Szafirowy klejnot i gustowny design czarnych kwiatów.

Stań się i Ty ikoną nocy ze zmysłowymi i mistycznymi perfumami Giorgio Armani Code Woman.



 Ta, natomiast "gwałci" moje zmysły :D

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Akurat nie miałam tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  2. Gucci rush nie miałam, ale za to Armani code uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ten drugi zapach chciałabym poczuć :D Ogólnie fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem z paczuszki zadowolona :D

      Usuń
  4. Lubie zapach Armani i kiedyś sobie zafunduje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoich oriflame'owych zielonych MIRAGE nie zamienię na inne perfumy nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego zapachu nie znam :)

      Usuń
  6. Nie miałam tych zapachów,ale bardzo jestem ciekawa jak pachną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie możesz poczuć :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne fioleczki do Ciebie dotarły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. AramniCode bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych zapachów..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Code jest obłędne! Gucci nie mam nic :) oprócz dużego etui na okulary przeciwsłoneczne,ale zastanawiam sie czy to moje etui to nie podróbka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, że jest obłędne :D hehe czemu? :>

      Usuń
  12. Nie znam, ale chętnie bym powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam Rush, a Code nie znam, ale ponieważ nie jestem wierna zapachom i miałam ich wiele, to nawet nie pamiętam jakie wrażenie na mnie wywarł...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ani jednego, ani drugiego zapachu:) Ciekawa jestem tego "gwałcącego" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że niedługo pojawi się jego recenzja :D

      Usuń
  16. Gucci Rush znam, podoba mi się średnio, tego drugiego jeszcze nie miałam okazji wąchać - ale z ciekawością bym się zapoznała z tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych zapaszków :-) Masz świetnego bloga wiec dodaje do obserwacji :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gucci mi się nie podoba, ale Armani bardzo lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie perfumetki - sama mam dwie w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe