Maseczki - Efektima

09:36

*
Hello!

Trochę mnie nie było i muszę nadrobić zaległości.

Dzisiaj recenzja dwóch maseczek do twarzy od Firmy Efektima

Efektima - maseczka glinkowa oczyszczająca

* Od producenta:

Nowoczesna, szybko działająca maseczka. 

Zastosowane składniki aktywne sprawiają, że skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości na skórze.

Dodatkowo maseczka wzbogacona została w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji. Efektem zabiegu jest odświeżona, pełna naturalnego blasku skóra.


* Moja opinia:

Maseczka mieści się w saszetce o pojemności 7 ml.

Kolor- pastelowy zielony

Konsystencja jest lekka i kremowa.

Zapach delikatny prawie nie wyczuwalny 

Po nałożeniu przez moment poczułam niewielkie szczypanie w miejscach, gdzie były niedoskonałości. 

Co spowodowało lekkie zaczerwienienia, które całe szczęście znikły

Poczułam również ściąganie na twarzy, ale podejrzewam że było to spowodowane tym, że maska zastygała.

Efekty:

- skóra gładka, jaśniejsza

- maseczka łatwa w zmyciu

- jeśli chodzi o nawilżenie to nie do końca się zgodzę

- cena ok. 3zł




Efektima - maseczka doskonale nawilżająca

* Od producenta:

Zdecydowanie poprawia stan nawilżenia skóry i sprawia, że cera jest gładka oraz sprężysta.

Zawiera specjalny kompleks nawilżający, przez co natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia, chroni skórę przed utratą wody oraz poprawia jej spoistość. 

Wzbogacona w wyciąg z ananasa i mango wzmacnia naczynia krwionośne, wygładza skórę i sprzyja jej regeneracji. 

Efektem zabiegu jest doskonale nawilżona , pełna blasku skóra oraz widoczna poprawa jej elastyczności. 

Cera odzyskuje uczucie komfortu i świeżości.


* Moja opinia:

Maseczka mieści się w saszetce o pojemności 7 ml.


Kolor - biały

Konsystencja jest kremowa

Zapach delikatny, przyjemny

Efekty:

- nawilża

- wygładza skórę twarzy

- nie podrażnia skóry

- dobrze się wchłania

- cena ok. 3zł





Strona Producenta: http://efektima.eu/

You Might Also Like

18 komentarze

  1. maseczki są cool!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych maseczek :). Pewnie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je miałam, ta glinkowa fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam je i zamierzam w tym tygodniu przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że się sprawdzą u Ciebie :)

      Usuń
  5. Miałam je i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam , ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie używam maseczek, nie widziałam jakoś nigdy spektakularnych efektów po ich używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki z efektimy. Najbardziej tą oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię maseczki,ale tych jeszcze nie miałam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej oczyszczającej sporo dobrego już słyszałam, ale w sumie chętnie wypróbowałabym obydwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam tych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jej nigdy nie uzywałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. pomarańczowa nawet przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam w ogóle tych maseczek. Moje ulubione to dermika let's dance.znacie te maseczki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych let's dance nie znam, ale stosowałam całą masę innych.Moja ulubiona to Fresh&Go pod oczy i na powieki

    OdpowiedzUsuń

Subscribe