Natural rose - krem do rąk

06:44

*
hej!

Natural rose - krem do rąk

* Od producenta:

Krem łączy w sobie właściwości przeciwzapalne naturalnej wody różanej i ekstraktu z płatków róży damasceńskiej, będących naturalnym składnikiem olejków eterycznych, a olejek silikonowy i olejki słonecznikowe są szybko i głęboko wchłaniane przez skórę, pozostawiając ją miękką, nawilżoną i odżywioną.
 
Krem wchłania się szybko, nie pozostawiając tłustych śladów.




* Moja opinia:

Krem znajduje się w bardzo poręcznej tubce o pojemności 75ml

Zapach delikatny, różany.

Konsystencja kremu jest nie za gęsta, nie za rzadka. 

Taka w sam raz.

Krem się szybko wchłania nie pozostawia plam na ubraniach.

Bardzo dobrze nawilża i regeneruje skórę, co jest dla mnie bardzo ważne i jest wielkim plusem.

Pracuję na kuchni i moje ręce potrzebują bardzo dobrego nawilżenia tym bardziej, że mam ciągłe problemy z wysuszoną skórą dłoni.

Krem zdał u mnie egzamin celująco!

Zastrzeżeń brak :)

testowałam dzięki Firmie Prymuskoch

You Might Also Like

13 komentarze

  1. ciekawy produkt, myślałam, że jest drogi, a okazało się inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, lubię wodę różaną a kremu różanego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko używam kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie, kocham zapach róż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za różanym zapachem, ale opakowanie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe