Natural rose - woda różana

08:21

*
hej

dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat Natural rose - wody różanej od Firmy Prymuskoch


* Od producenta: 


Woda różana - dar natury, będący składnikiem olejków eterycznych dla skóry wrażliwej i alergicznej. 

Działa kojąco i przeciwzapalnie na wysypki i alergie.

Woda różana sprawia, że skóra jest czysta, gładka i nawilżona, pełna witalności i świeżości.






* Moja opinia:

Woda różana jest zamknięta w poręcznej buteleczce 250ml.

Korek można otworzyć lub odkręcić.

Zapach jest bardzo wyrazisty, pięknie pachnie i długo utrzymuje się na skórze.

Wodę stosuję rano i wieczorem nanosząc ją wacikiem kosmetycznym.

Woda idealnie orzeźwia, 

- ożywia, 

- sprawia, że skóra jest gładka, 

- nawilżona i promienna

Nie wiedziałam, że woda różana ma tak dobroczynny wpływ na cerę.

Do wody różanej będę powracać, bo zadziałała zbawiennie na moją cerę :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. można dodawać ją do glinek zamiast wody i również działa o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ma mgiełke o tym zapachu i tez o podobnych działania, ale dopiero jestem trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na recenzje :)

      Usuń
  3. uwielbiam wszystkie hydrolaty a w szczególności wodę różaną bo jest super przy cerze wrażliwej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam wody różanej, choć przydałaby mi się do pryskania twarzy z glinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wodę różaną z Fitomedu i też jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam innej firmy;)
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi ja już też obserwuje :)

      Usuń

Subscribe