Oraniczna mgiełka do ciała z melisy - Alteya Organics

08:15

*
Hello!

Trochę mnie nie było, ale już jestem.

Wpis dodaję już piąty raz :(

Internet w tablecie jarzy, jakby chciał a nie umiał..

Organiczna mgiełka do ciała z melisy - Alteya Oranics.

* Od producenta:

Organiczna mgiełka do twarzy i ciała z melisy- Alteya Organics.

Stuprocentowo czysta woda kwiatowa z melisy firmy Alteya Organics powstaje z organicznych i świeżych liści melisy w drodze destylacji parowej.

Ten bardzo delikatny hydrolat przywraca zszarzałej cerze blask oraz łagodzi podrażnienia i stany zapalne.

Świeży i lekko cytrynowy zapach melisy wpływa ożywiająco na umysł i ciało.

Zalecany do stosowania przy skórze problemastycznej.

Organiczna mgiełka do twarzy i ciała z melisy jest certyfikowana przez USDA ORGANIICS.


* Moja opinia:

Mgiełka jest w plastikowym wygodnym opakowaniu o o pojemności 100ml

Z aplikowaniem nie ma najmniejszego problemu, bo atomizer się nie zacina.

W mgiełce dominuje zapach melisy, który jest przyjemny i delikatny dla noska :)

Mgiełka idealnie odświeża, dobra na upalne dni.

Mgiełka świetnie nawilża i poprawia koloryt skóry.

Produkt ten nie wywołał u mnie żadnych podrażnień.

Mgiełkę używałam również do spryskiwania maseczki z glinką.

Produkt POLECAM!




Strona Producenta: http://www.perlanegra.pl

FB: https://www.facebook.com/PerlaNegraBoutique






You Might Also Like

31 komentarze

  1. Nigdy nie miałam, ale może kiedyś będę miała możliwość wypróbowania :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mgiełkami nie przepadam, właściwie nawet ich nie stosuję bo wydają mi się być zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam świeży zapach melisy, moja mama ma ją w ogródku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo lubię świeży zapach melisy :)

      Usuń
  4. Lubię mgiełki, ale takiej z melisą nie miałam... jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie typ produktem, zwłaszcza że uwielbiam mgiełki, które nawilżają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super! bardzo lubię mgiełki a akurat mi się skończyła!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam tej mgiełki, ale muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z tej firmy Lawendową mgiełkę-świetna jest.Melisa pewnie też jest fajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym ją wypróbowąła ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ciekawa jest ta mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubie mgiełki, wszelkiego rodzaju. Samo słowo mgielka jakos tak przyjemnie mi sie kojarzy. Tej nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm z melisy to musi fajnie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ta mgiełkę ale o innym zapachu i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznałam tą wersję i ciekawa była w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam z róży uważam ją za taką sobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzę tej mgiełki, ale bardzo lubię tego typu produkty latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, jeszcze nigdy nie używałam mgiełki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda ciekawie, chętnie sięgnęłabym po taką mgiełkę szczególnie teraz, latem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym taką wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja polecam wersję różaną, bo taką miałam okazję wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam lawendową i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałoby się coś takiego na lato.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapach melisy jest obłędny chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe