Relaks z Chopinem..

03:38

*
Hello!

Macie też ochotę na relaks?

to zapraszam na pyszną herbatkę :)


*
Od producenta:


Chopin. Herbata… doskonale skomponowana! 

Składa się z wielu smaków, które układają się w zgodne, idealne (jak to u Chopina) akordy. 

Podstawą jest tęga, bardzo aromatyczna EarlGrey, a w składzie znajdziemy również pomarańczę, truskawkę, bławatek czy hibiskus.
  
Propozycja dla kogoś, kto po prostu chce cieszyć się naprawdę niezwykłym , niepowtarzalnym, pełnym wdzięku i świetnie skomponowanym napojem. 

Jest to herbata wymarzona i to zarówno na co dzień, jak i na szczególne, wybitne okazje.
  
A jeśli jeszcze ktoś obok zagra na fortepianie...

* Moja opinia:

Herbatka jest zapakowana w czerwonej tytce (niestety całego zdjęcia tytki Wam nie pokażę, bo mi się potargała..) o zawartości 50g.

Herbatka jest bardzo wyrazista w smaku i aromatyczna, jak dla mnie smak pomarańczy góruje.

Nie jest to dla mnie jakimś problemem, bo bardzo lubię pomarańczę.

Idealnie sprawdza się na wieczory, kiedy chcę chwilkę odpocząć przy dobrym filmie i się zrelaksować.

Znajomi bardzo sobie chwalili, że tak dobrej herbatki jeszcze nie pili :)

Jedni wybierali truskawki i zajadali, a drudzy pomarańczę :D

Ja jestem smakoszem herbat i ta mi bardzo smakowała.

Herbatkę możecie kupić tutaj: http://teaexpert.pl/








You Might Also Like

22 komentarze

  1. Wypiłabym taką :) Takie herbatki są smaczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu taką to bym wypił :D Uwielbiam owocowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być pyszna :) Lubię takie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się zrelaksowała w stresujących chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ją wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej herbaty :). Och, chwila relaksu by się przydała :(. Mimo, że mam wolne to nadal nie udaje mi się odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oojjj.. :( taka szkoda, mam nadzieje, że uda jeszcze Ci się zrelaksować :)

      Usuń
  7. A myślałam, że będzie o kompozytorze :P
    Herbatka brzmi smakowicie :) a chwila relaksu wskazana.

    OdpowiedzUsuń
  8. już myślałam że napiszesz o jakieś muzyce klasycznej, na szczęście temetem była pyszna herbatka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a tu niespodzianka :P
      PS: słucham cięższej muzyki :D

      Usuń
  9. uwielbiam takie herbatki, sypane, dobre jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie herbatki ;-) kusisz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że lubię kusić? :D

      Usuń
  11. Coś dla mnie, wielbiciela wszelakich herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takich herbatkach najbardziej lubię to że można powyjadać owocki :) , ja jestem nałogowym pijakiem herbaty wszelakiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm a ja kocham herbatke mniaaam i to nieslodzone ;) wtedy ten aromat jest najlepszy moim zdaniem :) ciekawa jest, jeszcze nie widziałam jej nigdzie ;(

    OdpowiedzUsuń

Subscribe