Gucci Rush

05:00

*

Hello!

Dzisiaj opinia perfum Gucci Rush

 

* Od producenta:

Zapachy tworzą wokół każdej kobiety niepowtarzalną aurę, która zdradza sekrety nastroju, temperamentu oraz pogody ducha.

Gucci Rush, to mocne uderzenie - pobudza zmysły, nakręca do szalonej zabawy.

Jest nieobliczalny, seksowny i tajemniczy.

Wymarzony zapach dla kobiet, które nie lubią nudy i rutyny.





* Moja opinia:

Jak dla mnie ostry przyduszacz.. :(

Zapach bardzo charakterystyczny i intensywny.

Nie umiałam wytrzymać zapachu,który mnie przyprawiał o ból głowy, mdlił i odpychał.. :(

Dałam go bliskiej osobie, której bardzo przypadł do gustu i sobie go chwali.

Myślę, że po prostu do tego zapachu trzeba dojrzeć..

Ja widocznie do niego nie dojrzałam.


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Nie znam tych perfum. Jestem ciekawa zapachu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za takimi mocnymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i trudno mi sobie wyobrazić jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zbyt mocny i intensywny zapach! No i masz ci los - wyszło, że również jestem "niedojrzała" :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie duszących , ale fakt są zapachy do których się dorasta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja obawiam się, że to co pokazałaś na zdjęciu, to podróbka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo swego czasu była aferka z perfumerią oferującą właśnie takie perfumy, które były podróbkami ;)

      Usuń
  8. na lato tylko tylko orzeźwiające ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym powąchała, ja lubię mocne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię mocne, więc pewnie warto się z nim spotkać bliżej :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie perfumetki :)
    Sama obecnie używam : DIOR - MISS DIOR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak taki mocny to nie dla mnie, tez mi sie zdarzały bóle głowy po perfumach. Dlatego wybieram lekkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię mocne i charakterystyczne zapachy, może lepiej podejdzie Ci zimą.

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej perfumce mam podobne zdanie jak ty, to zapach do którego trzeba dojrzeć ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię takich perfum ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię mocnych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwestia zapachu to bardzo indywidualna sprawa, nie tak łatwo znaleźć swojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe