KONKURS!

09:10

*

Hello!

Razem ze Sklepem Khadi mamy dla Was konkurs :)

gotowi? to zaczynamy!

 

UWAGA SUPER KONKURS! do wygrania aż dwie nagrody :

  


2. 30% rabat nawet na produkty w promocji w  http://sklep.khadi.nazwa.pl/




Do wykonania:

Obowiązkowe!


1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga,

2. Polubić na facebooku FP Khadi


3. Udostępnić publicznie informacje na FB o konkursie

(ta grafika)

4. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Czego najbardziej brakuje Twoim włosom?
Fajnie by było jakby odpowiedzi były kreatywne. 


Konkurs trwa od 30.07 do 12.08.2014

Zwycięzców wylosuje w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu.
Tylko pamiętajcie trzeba spełnić wszystkie warunki będziemy sprawdzać.

WZÓR ZGŁOSZENIA:

1. Obserwuję bloga jako:

2. Lubię FP Khadi jako:

3. Udostępnione na FB: Podaj link

4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w weekend coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako: mynameisnatala

    2. Lubię FP Khadi jako: Natalia Dwurnik

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/nataliadwurnik

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: moim włosom brakuje kaszmirowej miękkości, wyjątkowej pielęgnacji i zjawiskowego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: mentoska
    Lubię FP Khadi jako: Justyna Miętus
    Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/CalePieknoJestWNas/posts/511727865639970
    Odpowiedź na pytanie: Moim włosom brakuje naturalnej pielęgnacji. Mimo, że wiele masek i szamponów zawiera naturalne wyciągi, oleje i ekstrakty z roślin, to zazwyczaj towarzyszy im chemia. Potrzeba mi czegoś w 100% naturalnego - czegoś, co da kopa moim włosom, intensywnie je odżywi, nawilży i wygładzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska

    2. Lubię FP Khadi jako:Zdzisława Imianowska

    3. Udostępnione na FB: Podaj link https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/680571952028988?from_close_friend=1&notif_t=close_friend_activity

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Moje włosy są krótkie ale falujące na wietrze
    taki ich urok i z tego się cieszę.
    Chciałabym poczuć ich miękkość na swoich policzkach
    bo ostatnio zabrakło im esencji.
    Czeszę je codziennie ale ostatnio nie są mi wierne
    dlatego potrzebne mi olejki ze sklepu "khadi" by odzyskały swą delikatność i były takie jak poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję bloga jako: Grzegorz Justyna Rojek

    2. Lubię FP Khadi jako:Justyna Rojek

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/justyna.rojek.10/posts/832521450122089

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim włosom brakuje przede wszystkim gładkości- nie dość że często mi się przetłuszczają to jeszcze każdy włos idzie w swoją stronę. Dodam że mam dość gęste włosy i na skutek tego są oklapnięte, splątane i nijakie i niestety dzięki temu i ja tak się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzonka dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga jako: Maya catchthosemoments

    2. Lubię FP Khadi jako: CatchthosemomentsMaya

    3. Udostępnione na FB:
    ♫ udostępnienie na moim fanpage link ♪

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim włosom brakuje nawilżenia i odbudowy. Są porowate i szorstkie. Potrzebują odpowiednich wartości odżywczych oraz witamin, aby rosły szybciej, były gęstsze, zdrowsze, nabrały blasku i mniej się łamały.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako Agnieszka K
    2. Lubię FB Khadi jako Agnieszka Kusiak
    3. Udostępniłam na FB https://www.facebook.com/agnieszka.kusiak.585/posts/4367272355799
    4. Moim włosom potrzeba nawilżenia i wzmocnienia żeby się już tak nie łamały i lśniły będąc moją ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuje jako Anna PoMężu
    2.Lubię FB Khadi jako Anna Rogowska
    3.Udostępniłam https://www.facebook.com/anna.rogowska.167
    4.Moje włosy biedne takie,blasku im brakuje.W lusterko spoglądam i ręce załamuje.Marzę o lekkości i nawilżeniu,o gładkości i sprężystości.Chcę by włosy moje wzrok innych przyciągały,narazie jednak daleko im do chwały.Dzisiaj czapkę różową założę na moją starganą głowę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nagrody :) Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako Agrestynka Venessa
    lubię jako: Agnieszka Jarosińska
    Moim włosom potrzeba nawilżenia i wygładzenia oraz upiększenia :) Mam dość długie włosy i trzeba dodać im blasku :D aby stały się moim największym atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam oba oleje, dlatego się nie zgłoszę - ktoś inny będzie miał okazję przetestowania:)

    Powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: Kasia7212

    2. Lubię FP Khadi jako: Katarzyna Grzywaczewska

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/Kasia7212/posts/805909169440833

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: moje włosy są krótkie i zniszczone przeciągłe farbowanie i gorące powietrze suszarki, potrzebują porządnego nawilżenia i upiększenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: Rubinowy Kot

    2. Lubię FP Khadi jako: Rubinowy Kot

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/RubinowyKot/posts/1506777782900457

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Po beztroskim katowaniu farbami i rozjaśniaczami, jakie zafundowałam włosom w latach nastoletnich (nie tak znowu odległych), moje włosy potrzebują miłości i troski. Pytanie tylko, jak okazać włosom miłość? Olejkami! Zwłaszcza indyjskimi, które wciąż są rzadkością w Polsce, jak zresztą same (przybierające jednak na popularności) olejowanie. A że moje włosy uwielbiają oleje... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako: Grażyna R.

    2. Lubię FP Khadi jako: Grażyna R.

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1439204743033516&set=a.1439205886366735.1073741826.100008320126287&type=1&theater

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Moje włosy to mój ból
    garściami z głowy znikają mi
    Cienkie, słabe i zniszczone
    ciąża zrobiła im swoje
    Płakać wciąż mi się chce
    Pomocy, bo zginą mi wnet

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję bloga jako: Katarzyna Krzos

    2. Lubię FP Khadi jako: Katarzyna Sara Krzos

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/katarzyna.krzos1991/posts/690650787671484

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim włosom brakuje głównie regeneracji. Są bardzo suche,zniszczone wszelkimi koloryzacjami,prostowaniem i suszeniem. Teraz staram się je odbudować,ale szukam odpowiednich do tego kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

  19. 1. Obserwuję bloga jako: Katarzyna Irzeńska

    2. Lubię FP Khadi jako: Katarzyna Irzeńska

    3. Udostępnione na FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=117563401679495
    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Moim włosom przyda się daleka podróż by zdobyć mleko kokosowe z Azji dla ich upiększenia, odrobina toskańskiego słońca im nie zaszkodzi. Rozświetli je dodatkowo blask słońca z Peru, a wyciszy i nada im kształtu powiew Maroka, następnie odbędą kolejną podróż przez morza i oceany, by utrwalić ich sprężystość w Chinach, przelecą setki kilometrów do Malezji, tylko po to by zaznać świeżości i blasku. Podróż zakończą pod drzewem kokosowym ponownie, by poić się jego cudownymi właściwościami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nagrody, postaram się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję bloga jako: Justyna Wacowska

    2. Lubię FP Khadi jako: Justyna Wac

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/justyna.wacowska/posts/766563846720862

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moje włosy przede wszystkim potrzebują nawilżenia i odżywienia. Chciałabym, aby były gładkie, lśniące, tak, aby moje koleżanki pękały z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako: kinguska

    2. Lubię FP Khadi jako: kinguska

    3. Udostępnione na FB: Podaj link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=662029723881147&id=645091035575016

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: ogarnięcia na grzywce i objętości, zdecydowanie. gdy jestem nad jakąś wodą i zamoczę głowę mam ich 3 razy mnie niż gdy są suche, używam specjalanych szamponów żeby nadać im objętośći lub jakiś specjalnych na grzywkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje bloga jako: Ewelinka kowalska
    Lubię FB Khadi jako: Anna Ś
    Udostepnienie: http://azumi6666.blogspot.com/
    Odp na pytanie konkursowe: Moje włosy potrzebują duzej dawki protein i nawilzenia. Od ucha w dół sa suche, puszą się , odgniataja po założeniu gumki. Chciałabym żeby były gładki niczym tafla, jedwabiscie miękkie. Chciałabym przejść na pielęgnację całkowicie naturalną co może mi zapewnić firma khadi. Lubię intensywny czarny kolor indygo co może mi zapewnić henna Khadi. Ona pomoze mi odpowiednio zadbać o włosy aby były niesamowicie piekne. Dodatkowo wciaż szukam idealnych kosmetyków nawilzajacych i regenerujacych a jednocześnie żeby po ich uzyciu zapach utrzymywał się długo na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje bloga jako: OmeYao
    2. Lubię FP Khadi jako: Elizabeth B
    3 Udostępione na FB : https://www.facebook.com/elizabeth.black.92351995
    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moje włosy potrzebują, pomocy specjalisty który je dobrze odżywi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje bloga jako sylwia Kapusta Lubie na fb jako sylwia Kapusta Udostępnione zostali.a czego brakuje moim włosom napewno blasku są geste są długie i juz prawie naturalne bo juz dwa lata się nie farbowalam ale są matowe i takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga jako: Shirohana

    2. Lubię FP Khadi jako: Malwina M***k

    3. Udostępnione na FB: Podaj link https://www.facebook.com/malwina.malik/posts/10204720482718489

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Moim włosom najbardziej brakuje kompanów. Jest ich zdecydowanie za mało! Poza tym często-gęsto wychodzą i już nigdy nie wracają,a ci, którzy zdecydowali się zostać, usychają. Chyba z tęsknoty. Czas najwyższy ich dopieścić:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję bloga jako: Rincewind99

    2. Lubię FP Khadi jako: Agnieszka K...

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/rincewind99/posts/351282648356763

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim włosom najbardziej brakuje... odpoczynku! Mój tryb zycia ich nie oszczędza - dużo podróżuję, więc są narażone na częste zmiany pogody, targa nimi wiatr, wysusza je słońce, czasem moczy deszcz... A zawsze "muszą" dobrze wyglądać, gdyż to dla mnie jeden z najistotniejszych elementów, i uwielbiam gdy moje włosy są lśniące i zdrowe. Staram się używać dobrych kosmetyków, ale wciąż jeszcze nie mogę nazwać sie włosomaniaczką - dopiero stawiam pierwsze kroki w tym temacie i moja wiedza wciąż jest zbyt mała...

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję bloga jako: Zaplątana

    2. Lubię FP Khadi jako: Zaplątana

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/pages/Zapl%C4%85tana/820551727959065?ref_type=bookmark

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Moim włosom brakuje innych włosów, co by chciały być gęstsze. Brakuje im gęstości w końcach. Ciągle walczę z moim ,,ogonkiem".

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję bloga jako:Klaudia kowalczyk

    2. Lubię FP Khadi jako:Apetyczny Kąsek

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=678580118899111&id=677796565644133

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:Moim włosom brakuje energii i siły do życia

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję bloga jako: anioleek89

    2. Lubię FP Khadi jako: Marta P.

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/743818439012047

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe:


    Moim włosom najbardziej nawilżenia brakuje, gdyż są bardzo przesuszone
    oraz promieniami słonecznymi zmęczone.
    Chciałabym również aby były bardziej lśniące i gładkie,
    no i przede wszystkim mniej rzadkie.
    Ostatnio nadmiernie mi wypadają
    i o zmianę pielęgnacji na naturalną wołają.
    Może wtedy stałyby się bardziej zadbane,
    a także przez wszystkich podziwiane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję bloga jako: Adrianna Karpowicz

    2. Lubię FP Khadi jako: Adrianna Karpowicz

    3. Udostępnione na FB: Podaj link https://www.facebook.com/pazurkiumyszy/posts/1516111128603631

    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Oj a gdybym to ja dobrze wiedziała . Brak im połysku, wiecznie nieokiełznane oraz szybko rozdwajające się końcówki. Może nawilżenie, zapewne także brak jakichś minerałów.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję bloga jako: dobiezka

    2. Lubię FP Khadi jako: Marta Dob.

    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/dobiezka/posts/716881425014035

    4. Ostatnio pokusiłam się o zrobienie pierwiastkowej analizy włosów i wiem doskonale czego im brakuje. Mianowicie niedobór następujących pierwiastków: cynku, żelaza, magnezu, krzemu, miedzi, wapnia i siarki. Ma to wpływ na gorsza kondycję włosów. To daje mi do myślenia, że dieta jest kluczowa. I nawet najlepiej wypielęgnowane włosy nie będą wyglądały zdrowo, jeśli nie zadbamy o to, co wkładamy na talerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję bloga jako: Marcepanka
    2. Lubię FP Khadi jako: Marcepanka Blog
    3. Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/MarcepankaBlog/posts/282057161986120
    4. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim włosom najbardziej brakuje odżywienia i nawilżenia, chociaż staram się o nie bardzo dbać. Brakuje im też podcięcia kilku centymetrów, ale nie mam do tego serca (tym bardziej, że bardzo wolno rosną). No i przydałoby im się trochę energii do wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe