Syropy Excellence

08:07

*
Hello! :)

dzisiaj mam dla Was recenzje syropów Excellence


* Od producenta:

Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. 

W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: 

Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką. 





* Moja opinia:

- Afrykański Granat:

Idealnie pasuje i smakuje w połączeniu z lodami, czy ze zwykłą wodą.

W połączeniu z drinkiem trzeba było syrop najpierw rozcieńczyć w wodzie, bo przeważał nad pozostałością trunku :P


- Kubańskie Mojito:

Kubańskie Mojito oczywiście musiałam dodać do piwa..

W ciągu pewnego, pięknego wieczoru z pomocą znajomych zostało praktycznie całe opędzlowane :D


- Polska Malina:

Tym syropem polewałam placki pancakes.

Dzieciom bardzo smakował w połączeniu z kaszką manną :)


* Podsumując:

Najbardziej Nam smakowała Polska Malina

Syropy możecie kupić tutaj: http://www.syropy.eu/

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Nigdy ich jeszcze nie piłam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubańskie mojito z piwkiem jest pyszne :) resztę muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to polecam syropy z "Wiodącej Marki" z Leclerca. Jeśli ktoś ma możliwość to niech spróbuje. Zwłaszcza jeśli polubił syropy Excellence, bo te z "Wiodącej..." są dużo lepsze :D I mają mniej cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że nie widziałam ich w żadnym sklepie , na pewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ich spróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na takie smaczne soczki

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj jadłam lody z syropem o smaku granatu :) Pycha!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Już na samą myśl o tych nazwach, ślinka mi cieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie kupić, bo tyle dobrego się naczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie piłam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w Biedronie pozostał po nich tylko karton :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Smaki brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe