Waniliowo.. czyli baśnie tysiąca i jednej nocy..

07:35

*
Hello!

Z czym kojarzy Wam się zapach wanilii? :)

Mi zapach wanilii kojarzy się z  pięknymi baśniami tysiąca i jednej nocy,

kiedy wszystko było takie magiczne, fascynujące i z wielkim zaciekawieniem słuchało się, jak bliska osoba czyta baśnie.

Codziennie  z niecierpliwością czekało się na wieczór, gdy przyjdzie pora czytania, żeby móc wygodnie ułożyć się w swoim małym łóżku, spoglądać w niebo.. i wyobrażać sobie wszystko to co dzieje się w danym momencie czytania baśni..

Podsumowując zapach wanilii kojarzy mi się z beztroskim i pełnym wrażeń dzieciństwem z delikatnością i niewinnością..

Po otwarciu zawieszki od Mania Perfum wszystkie piękne wspomnienia z dzieciństwa powróciły..

Zapach jest trwały i słodki :)



Zawieszkę możecie kupić w sklepie http://mania-perfum.pl/

FB: https://www.facebook.com/maniaperfum/timeline

Polecam :)



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo lubię zapach wanilii :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też o ile jest delikatny ☺

      Usuń
  2. wysłałam Ci maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Innowacja dla lepszej gospodarki


    nie made in china

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zapachem wanilii :)
    A u mnie na blogu ? KONKURS ! Zapraszam :)
    http://veneaa.blogspot.com/2014/07/180_1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię zapach wanilii, to jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię zapach wanilii, szczególnie przed świętami

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię waniliowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż uwielbia zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zapach wanilii, szczególnie w zimowe wieczory :>

    OdpowiedzUsuń
  11. mrrr uwielbiam wanilię, jakoś zawsze z ciastem mi się kojarzy,albo z innym słodyczem

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach wanilii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko używam zawieszek zapachowych, ale zapach wanilii lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest coś niesamowitego w zapachu wanilii, bo we mnie też przywołuje ciepłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wanilię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem fanką wanilii :) A odnośnie "łapania welonu" - to był mój czwarty raz - aż się boję pomyśleć co z tego wyjdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydała by mi się do samochodu taka zawieszka :) Musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe