Zapach Prowansji

23:04

*

Hello!

jak tam dzionek? Mój zaczął się bardzo ciekawie.Robotnik na dachu obudził mnie śpiewając piosenkę "daj mi te noc" :D Teraz do konkretów. Dzisiaj recenzja dwóch produktów Le Petit Marseillais, które otrzymałam w ramach współpracy z  kosmetykifrancuskie

* Kilka słów o Firmie:


Sklep Zapach Prowansji powstał z miłości do pięknych zapachów i Francji. Kobiety z regionu Morza Śródziemnego od pokoleń dbały o urodę używając naturalnych roślinnych kosmetyków. Ich tradycyjne rytuały piękna stały się dla nas inspiracją. Dzięki sprawdzonym kosmetykom z Prowansji, każdy może zachwycić się zapachem ciepła, morza i wzgórz porośniętych lawendą, rozmarynem,mimozą oraz drzewkami pomarańczy i oliwek. Sklep Zapach Prowansji poleca sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji ciała znanych i lubianych marek:
Le Petit Marseillais i Le Petit Olivier oraz wywodzące się ze starożytności-naturalne Mydła Marsylskie. Produkty w naszym sklepie są oryginalne w oryginalnych opakowaniach,kupowane bezpośrednio we Francji.

Zapraszamy na wyjątkową podróż.

To zaczynamy :)

Szampon do włosów zniszczonych 300ml

* Od producenta:

Odżywczy szampon do włosów suchych, zniszczonych i łamliwych. 
Odżywia i zmiękcza suche, zniszczone i łamliwe włosy. Marka Le Petit Marseillais wykorzystała drogocenne i odżywcze składniki śródziemnomorskie, mleczko shea i miód,dzięki temu włosy odzyskują miękkość i elastyczność,są zdrowe i lśniące. Szampon ma przyjemny słodki zapach miodu. Szampon ma lekką konsystencję,nie uczula,testowany dermatologicznie.







* Moja opinia:

Szampon zawarty jest w bardzo poręcznym opakowaniu o zawartości 300 ml. Kolor ma mleczno biały, konsystencja jak dla mnie taka akurat nie za rzadka, nie za gęsta. Zapach utrzymuje się dość długo :) pachnie miodowo-słodko. Szampon idealnie się pieni i bardzo dobrze myje włosy. Bardzo wydajny, bo ma aż 300ml, a wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie umyć włosy. Szampon stosuje już od około 3 tygodni (włosy myje od 3-4 razy w tygodniu) i zauważyłam, że moja kondycja włosów się polepszyła.
Włosy stały się bardziej nawilżone, lśniące i mniej wypadają.


Mleczko do ciała - nawilżające 400ml

 
* Od producenta:


Nawilżenie skóry to podstawa jej zdrowego wyglądu. Firma Le Petit Marseillais nadała nawilżającym produktom konsystencję mleczka,delikatne, łatwe do rozprowadzenia jest dla skóry niczym ochronna warstwa. Łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Ma długotrwałe działanie, regularne stosowanie pozwala pozbyć się bolesnych pęknięć suchej skóry. Zapach przynosi ukojenie w trakcie stosowania, przywołując przyjemne wspomnienia.
Dzięki temu kosmetyk marsylijski pozwala na odżywienie ciała i umysłu, składniki nie wywołują reakcji alergicznych. Dodatkowo są poddawane testom dermatologicznym. Nawadniają skórę przynosząc jej odpoczynek, skóra jest elastyczna i jędrna.






* Moja opinia:

Mleczko do ciała zawarte jest w opakowaniu o pojemności 400ml. Kolor ma śnieżno biały, konsystencja gęsta, kremowa. Zapach typowo słodki. Mocno wyczuwalny zapach migdałów, jak dla mnie trochę zbyt intensywny, ale zależy co kto lubi :) Dla mnie najważniejsze jest działanie. Zapach utrzymuje się dość długo. Z aplikacją nie ma najmniejszego problemu, bo bardzo łatwo się rozprowadza na skórze nie pozostawiając tłustego filmu - za co wielki plus.
Balsam idealnie nawilża skórę pozostawiając ją idealnie miękką i gładką. Kolejnym dużym plusem jest to, że balsam jest bardzo wydajny bo ma aż 400ml.


Jeśli jesteście zainteresowani tymi produktami i całą resztą to zapraszam do odwiedzenia strony internetowej:






You Might Also Like

26 komentarze

  1. Mam ten balsam, pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam to mleczko i testuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam mleczko, właśnie testuję :) Zapach mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko robotnik ;). Co do firmy nie słyszałam o niej. Dobrze, że wszystko się spisało, bez żadnych bubli. Obs

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamu mam próbkę i super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się jeszcze nie zaopatrzyłam, póki co mam sporo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleczko nawilżające własnie testuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich kosmetyki pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam że firma i szampony produkują. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że te produkty mają piękne opakowania :) A skoro działają to może warto im się przyjrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten balsam !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mam mleczko , które całkiem dobrze się zapowiada ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na balsam chyba się skusze, bo jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kosmetyki, na pewno z ciekawości je wypróbuję bo są fajnie reklamowane w tv

    OdpowiedzUsuń
  17. To mleczko mi się spodobało :).

    OdpowiedzUsuń
  18. głośno o nich w blogosferze, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam słodkie zapachy! Myślę, że byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie testuje mleczko

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekałam na opinie o tych kosmetykach ;) chyba wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety nie miałam nic z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jestem w trakcie testowania kosmetyków tej marki.
    Ciekawa jestem,jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałaś mnie tym produktem, szczególnie że ostatnio patrzyłam na produkty tej firmy w sklepie kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja póki co zakupiłam sobie żel pod prysznic i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam te produkty w Rossmanie więc może kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe