Kuferek na..

08:15

*
Hello!

Są wakacje i każda z Nas zabiera ze sobą kosmetyczki i inne przydatne rzeczy.

Z okazji takiej iż na wielu blogach widziałam posty tego typu, to użaliło mi się, a co!

więc postanowiłam, że napiszę i ja o rzeczy bez której ani rusz!

Każda z Nas lubi pięknie wyglądać i  podkreślać swój wygląd biżuterią , a co jeśli jesteśmy na wakacjach i nie mamy zbyt wiele biżuterii przy sobie, bo zwyczajnie brakło miejsca na nią?

Jest rozwiązanie, które nie zajmuje dużo miejsca :)

Kuferek na biżuterie! Mój prezentuje się tak:

1.


2.
 
Kuferek na biżuterię jest 3-poziomowy: 

Górny poziom: praktyczne lusterko, przegródka ze specjalnymi wałeczkami na pierścionki oraz dwie przegródki z dodatkowymi wyjmowanymi nakładkami do nawijania łańcuszków.

3.


Środkowy poziom: przegródka na biżuterię, dodatkowo w tym miejscu znajduje się mini kuferek podróżny. 

Mini kuferek podzielony jest na cztery przegródki: 

Jedna przegródka z wałeczkami na pierścionki, jedna przegródka zamykana oraz dwie przegródki na pozostałą biżuterię, przegródki te wyposażone są w dodatkowe nakładki do nawijania łańcuszków(dzięki czemu łańcuszki nie powinny się nie poplątać). 

Mini kuferek jest zamykany - idealnie sprawdzi się w podróży.

Dolny poziom - szuflada.

4.


5.


  

Wymiary: 19 cm x 16 cm x 16 cm

Prezentacja obrotowa:  http://sofer.nazwa.pl/zdjeciaobrotowe/kuferki/kuferek_02_sofer.html

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Chciałem kiedyś coś takiego kupić dziewczynie ale stwierdziła, że nie chce. Szkoda, bo wygląda na bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech żałuje! sama go dostałam w prezencie i jestem z niego bardzo zadowolona! :D

      Usuń
  2. Kocham takie kuferki,mam dwa podobne na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cuudowny kuferek :33
    http://senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny :) i bardzo praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę miejsca to on jednak zajmuję :) Na 2 tygodnie wakacji nie zabieram ze sobą wiele biżuterii, za to kosmetyki do opalania i pielęgnacji dla dwojga zajmują już sporo, a do tego jeszcze ubrania itd. Zaś każda linia lotnicza ma swoje normy :) i wolę nie ryzykować, bez biżuterii przetrwam, a bez kosmetyków będzie ciężko :) Fakt, zawsze można kupić na miejscu ale nie jest to opłacalne i nie zawsze można dostać, to co się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak dla kogo. Dla mnie nie jest on problemem i dużo miejsca nie zajmuje, bo mam bardzo dużą torbę :D
      mimo wszystko zawsze trochę miejsca w torbie mi zostanie, więc wszystko spokojnie spakuje :)

      Usuń
  6. Mam bardzo podobny, kremowy. U mnie jeszcze boczki się otwierają :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kuferek ;) miałam kiedyś taki na kosmetyki, brałam w nim kosmetyki, ale teraz nie wiem gdzie on jest :(
    Niestety w podróż komunikacją był jako dodatkowa walizka i trzeba było mieć wolną rękę na niego :/ niepraktyczny jeśli ma się plecak/torebkę i walizkę + kuferek.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jakie cudo <3 zawsze chciałam taki kuferek hehe ale obawiam się , że nie pomieszcze w nim wszystkiego... Ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kuferek, choć nie zabieram na wakacje tyle "ozdób" :) Ograniczam się jedynie do pary kolczyków, które mam na sobie i obrączki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny ten kuferek, musze sobie taki sprawic ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo elegancki i praktyczny kuferek, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki praktyczny. Fajnie, że znajduje się mini ten mini kuferek, który można zabrać w podróż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny jest ten kuferek, zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo praktyczne cacko :) Powinnam pomyśleć o takim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten kuferek :) Przydał by mi się na moją biżuterię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten kuferek i ile ma przegródek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie kuferki na biżuterię. aktualnie mam dwa i już się w nich brakuje miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny jednak ja wole mieć powciskane gdzie popadnie rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten kuferek. Ja jednak na wakacje nie zabieram za dużo biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny :)
    Ja zazwyczaj nie zabieram zbyt dużo biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam tego typu pudełeczka :) Mam podobne ale znacznie mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy ten kuferek ;) ma dużo przegródek :))
    Ja byłam dwa razy nad morzem, za każdym razem nie brałam biżu i mi jej nie brakowało ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny! Oj przydał by mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam podobny ale dużo mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna notka ;) czekam na więcej :)
    Zapraszam do siebie : uusi-alku-kinia.blogspot.com
    Jeżeli Ci się spodoba u mnie, zaobserwuj, na pewno odwdzięczę sie tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na moją biżu też by się coś takiego przydało! Uroczy kuferek. Zazdroszczę XD

    OdpowiedzUsuń

Subscribe