Zielona glinka kambryjska + wyniki konkursu

01:40

*


Hello!

Na dzisiaj mam dla Was opinie zielonej glinki od Dermaglin

* Od producenta:

Zielona Glinka Kambryjska to niezbędne dla zdrowej skóry minerały.

Niezwykle skutecznie pielęgnuje, odżywia i regeneruje skórę.

Działa przeciwzapalnie, kojąco.

Złuszcza stare komórki, wygładza zmarszczki. 

Wpływa na zmniejszenie wykwitów trądzikowych , krostkowych, hamuje powstawanie nowych zmian.




* Moja opinia:

Glinka znajduje się w saszetce o pojemności 10g mi jedna starczyła na dwa użycia, więc jest wydajna.

Glinka bardzo dobrze oczyszcza i rozjaśnia skórę, nie widać zanieczyszczeń, skóra staje się promienna i gładka jak dupcia bejbusia :D

Zmniejsza pory, nie wywołuje podrażnień i nie uczula.

Glinkę w bardzo łatwy sposób zmywa się ciepłą wodą



Wyniki konkursu organizowanego  ze Sklepem Khadi wygrywają:

I miejsce Pani Katarzyna Irzeńska

II miejsce Rubinowy Kot

GRATULUJEMY! 

Na dane do wysyłki wysłane w wiadomości prywatnej czekamy 3 dni, jeśli zwyciężczynie do tego czasu się nie zgłoszą, losowanie powtórzymy.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Lubie glinki choć tej konkretnej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej glinki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jej. Gratki do wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie glinka świetnie sprawuje się na skórze.Również polecam;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe