Delawell - Zmysłowe Masło Owocowe

09:37

*

Hello! :)

Po małej przerwie wracam do Was z recenzją zmysłowego masła owocowego od Firmy Delawell


* Od producenta:

Zmysłowe Masło Owocowe do dłoni, stóp i ciała polecane jest dla skóry suchej, podrażnionej oraz nadwrażliwej na czynniki środowiska zewnętrznego. 

Przyczyniając się do odbudowy płaszcza hydrolipidowego, zabezpiecza skórę dłoni, stóp lub innych części ciała przed nadmiernym wysuszeniem. 

Niweluje objawy występujące na skutek nadmiernej utraty wody min. uczucie szorstkości, świądu, ściągania. 

Masło kawowe jako jeden ze składników zawiera kwas palmitynowy i oleinowy, które mają silne działanie regenerujące i witalizujące dla skóry. 

Masło shea nawilża, natłuszcza i opóźnia starzenie skóry. 

Witamina C zawarta w owocach, działa antyrodnikowo i przeciwstarzeniowo. 

Zmysłowe Masło Owocowe stosujemy na zakończenie zabiegu dla skór wymagających dodatkowej dawki energii i aplikacji odżywczych składników budulcowych lub w pielęgnacji domowej. 

Po zastosowaniu widoczne wygładzenie, nawilżenie i wyrównany, zdrowy koloryt skóry.


* Najważniejsze składniki:
 
Masło shea - zawiera wysoce odżywcze substancje tłuszczowe, witaminy E, F oraz naturalne filtry słoneczne. 


Działa nawilżająco i natłuszczająco, opóźnia starzenie skóry. 

Masło kakaowe - bogate w witaminy (A, E, F) i składniki mineralne. 


Silnie natłuszcza i uelastycznia skórę. 

Wygładza, nawilża, zapobiega utracie wody. 

Łagodzi podrażnienia. Poprawia koloryt skóry.

Liczi - zawiera witaminę C oraz proteiny i sole mineralne (wapń, fosfor, potas, żelazo). 


Działa regenerująco, nawilżająco oraz ujędrniająco. 

Acerola - źródło witaminy C oraz A, B1, B2, PP. Ma działanie antyrodnikowe i nawilżają.





* Skład:
 
Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane,Trideceth-6, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Litchi Chinensis Fruit Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, C12-14 Pareth-12, Malpighia Glabra Fruit Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Lecithin, Sodium Phytate, Parfum, CI 16185.



* Sposób użycia:

Nanieść niewielką ilość masła na dłonie, stopy lub inną część ciała. 

Pozostawić do wchłonięcia.


*  Moja opinia:
 
Produkt znajduje się w poręcznym pudełeczku o zawartości 260ml.

Po otwarciu pudełeczka czuć cudny owocowy zapach, jak w przypadku Zmysłowej maski owocowej
Zmysłowego scrubu solnego






Konsystencja masła do ciała jest maślana :D ale niezbyt gęsta, więc nie ma problemu z rozprowadzaniem.


Masło szybko się wchłania, nie pozostawia tłustych plam na ubraniach.

Zapach bardzo owocowy, kolor lekko różowy.

Teraz przechodzimy do najważniejszego! do działania :)

a więc jeśli chodzi o pielęgnacje mojej suchej skóry to jestem bardzo, bardzo wybredna. 

Większość kosmetyków do pielęgnacji skóry suchej nie spełnia moich oczekiwań. 

Po prostu nie jest w stanie nawilżyć mojej skóry na tyle, abym była zadowolona i moja skóra się nie łuszczyła i nie swędziała.

Na początku byłam sceptycznie nastawiona, co do działania, ale niepotrzebnie, bo masełko sprawiło mi ogromną niespodziankę!

Moja skóra potrzebuje najbardziej nawilżenia i działania na dłoniach, łydkach i w dołach podkolanowych.

Z efektów jestem ogromnie zadowolona! skóra z czasem coraz mniej swędziała, a tak zwane swędzące placki z czasem zniknęły! 

więc wielbię te masełko, jak tylko umiem! 

Mimo, że cena masełka wynosi 35zł za 260ml to warto je kupić!


Ja już kupiłam drugie :D


Polecam Wszystkim, którzy mają takie problemy skórne, jak ja.





Masełko możecie kupić tutaj: klik

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Od Delawell niestety jeszcze nic nie miałam,ale masełko wydaje się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy nic nie miałam. Jestem bardzo ciekawa zapachu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie cena zbyt wysoka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesto miewam problemy z moją suchą skórą wiec właśnie przydaloby mi sie takie dobre maslo.; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że przypadło Ci do gustu :) Ja nie znam kosmetyków tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęciłaś mnie do poznania tego masełka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam peeling z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego masełka,ale prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz chyba się spotykam z tą marką :D Ciekawe to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena rzeczywiście lekko zawyżona jak na tego typu produkcik..

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią kiedyś wypróbuję, podoba mi się, że ma masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, ale z chęcią wypróbowałabym to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam osobiście tej firmy, ani tego produktu. Może kiedyś się skusze. Lubię owocowe masła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że nie znam ani masła ani tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam ! Ale chętnie bym sprawdziła jakby moja skóra je przyjęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaaa, przepadam przy owocowych kosmetykach... muszę go miec

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe masełko ciekawe :) Przydałoby mi się do samych dłoni bo ostatnio bardzo mnie swędzą :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi bardzo ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie spotkałam się z tym kosmetykiem, a i pojemność - 260 ml - taka nietypowa.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe