Sensual Salt Scrub

00:47

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje Zmysłowego scrubu solnego - Sensual Salt Scrub

* Od producenta:


Zmysłowy Scrub Solny do dłoni, stóp i ciała zawiera drobne, dość ostre kryształki soli, które silnie złuszczają martwy naskórek, wygładzając skórę i przygotowując ją do wchłonięcia pozostałych, wysoce odżywczych składników preparatu, min. masła shea, olejów jojoba i makadamia. 

Po zastosowaniu peelingu zmniejsza się uczucie napięcia, suchości i szorstkości skóry. 

Staje się ona elastyczna, a peeling pozostawia niewidoczny, przyjemnie wyczuwalny film ochronny na skórze.


* Najważniejsze składniki:

Kryształki soli - złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę. 

Działają bakteriobójczo i mineralizująco.

Eksfoliator z liczi - oczyszcza, masuje i ujędrnia skórę.


Witamina E - "witamina młodości", zapobiega wolnym rodnikom i przedwczesnemu starzeniu skóry
Masło shea - wysoce odżywcze, działa natłuszczająco i nawilżająco. 


Chroni skórę przed wiatrem i słońcem.

Olej jojoba - doskonale wchłaniany przez skórę, dodaje jej sprężystości i nawilża.


Olej makadamia - działa regenerująco i wygładzająco.


Wosk pszczeli - uelastycznia i zmiękcza skórę.


* Skład:

 Sodium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii ( Shea Butter), Beeswax, Litchi Chinensis Fruit Powder, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Lecithin, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, CI 26100








* Sposób użycia:
 
Nanieść scrub na wilgotną skórę dłoni, stóp lub ciała i delikatnie masować. 


W razie potrzeby zwilżyć ciało wodą. Na zakończenie scrub spłukać.

* Moja opina:
 
Scrub znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 260 ml.


Słoiczek jest bardzo poręczny, posiada bardzo ładne wieczko, które przykuwa wzrok.


Produkt zabezpieczony jest folią.


Od razu po otwarciu opakowania poczułam ten boski zapach! 

Scrub pachnie pięknie! Zapach jest bardzo intensywny i słodki. 

Bardzo ciężko mi go określić co dokładnie w nim czuć. 

Dla mnie pachnie świeżymi owocami zerwanymi prosto z krzaczka :)

Po scrubie skóra jest świetnie nawilżona, napięta i wygładzona.

Scrub należy do bardzo ostrych zdzieraków (takie lubię :D) ma różnej wielkości kryształki soli, które są wyraźnie wyczuwalne.

Ja jestem bardzo zadowolona!  w scrubie wręcz zakochałam się.

Podbił moje serce zapachem i działaniem :D







Scrub możecie kupić tutaj
 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie,z tymi drobinkami przypomina kiwi,tylko w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konsystencja mi się podoba i w ogóle zachęcający jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak on ślicznie wygląda:))chcę go!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować, super konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konsystencja kusi :) Lubie takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym go wypróbowała, jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusząco się prezentuje ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie ! :) ahhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam peelingu solnego :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo kusząco :) Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe