Julimex - biustonosz samonośny - silikonowy z ramiączkami

01:49

*

Hello!

Jakiś czas temu od Firmy Julimex otrzymałam do testów biustonosz samonośny - silikonowy z ramiączkami

Dzisiaj przedstawie Wam moją opinie na jego temat.

* Od producenta:

Doskonale przylegające do skóry miękkie miseczki silikonowe znacznie uwydatniają biust, jednocześnie nadając mu atrakcyjny, proporcjonalny wygląd. 

Konstrukcja tego biustonosza pozwala na dodatkowe dopięcie bezbarwnych ramiączek, co daje możliwość znaczniejszego uniesienia i ukształtowania biustu.


















* Moja opinia:

Pierwszy raz miałam styczność z biustonoszem samonośnym dlatego też moich kilka pierwszych prób nałożenia biustonosza skończyło się niepowodzeniem. 

Biustonosz przyklejałam krzywo, czy nie w tym miejscu co trzeba .

Mimo, że postępowałam zgodnie z instrukcją.

Wiadomo, że praktyka czyni mistrza, więc potem było tylko lepiej. 

Jak już doszłam do wprawy to miała uczucie, że biustonosz zaraz się odklei, więc postanowiłam go poddać próbie zaczęłam skakać, robić wygibasy i mimo,  że się człowiek przy tym zmęczył i spocił biustonosz został na miejscu.

Skoro biustonosz zdał próbę generalną to przyszedł czas, by go użyć do odpowiedniej kreacji.

Założyłam go do jednej z moich ulubionych sukienek, gdzie plecy są odkryte, a wygląda ona tak:






















Usłyszałam wiele pytań typu, czy mam biustonosz, bo go nie widać :)

Biustonosz miałam na sobie cały dzień i mimo obaw trzymał się.

Ja mam wersje z ramiączkami, ponieważ nie byłam do końca przekonana, czy aby na pewno w wersji bez ramiączek spełni moje oczekiwania.

Z ramiączkami używam go, gdy chcę założyć bluzkę z dekoltem wtedy ładnie podkreśla i podnosi biust.

Nie ma co ukrywać jestem posiadaczką małego biustu i myślę, że Panie o większych biustach miałyby problem z tego typu biustonoszem np. z samym zakładaniem.

Ja jednak jestem bardzo zadowolona z owego produktu, bo spełnił moje oczekiwania.




















i na koniec filmik instruktażowy, który znalazłam przypadkiem: klik

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ciekawy bajer :) Kiedyś się w taki zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, bez ramiączek mimo małego biustu bałabym się go nosić, że się odklei, ale z ramiączkami, kto wie może bym się odważyła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka sukienek do których by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydaje się taki biustonosz czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam, również jak Ty miałam problemy z dobrym założeniem, do tego obawa, że nagle "odpadnie" spowodowały, że zrezygnowałam z dalszych prób... Ale może nie wszystko stracone, nadal mam go w szufladzie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda żeby tak w szafie leżał. Mam nadzieje, że się nie poddasz w próbowaniu i obawy miną :)

      Usuń
    2. Ja też bałabym się go założyć... Wolę zrezygnować z ubrań niż ryzykować wpadkę z bielizną :)

      Usuń
  7. Niestety myślę że mam za duże piersi :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym miec taki problem :D:D

      Usuń
    2. dla mnie to też nie jest rozwiązanie...

      Usuń
  8. Zdecydowanie nie na mój obfity biust :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo coś dla mnie i na mój biust!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do niektórych sukienek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam mały biust ( jest to moja zmora :P) ale chętnie bym wypróbowała taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego biustonosza, ale faktycznie do innych kreacji spisze się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami by się taki przydał. Tak to omijam bluzki/sukienki z odkrytymi plecami...

    OdpowiedzUsuń

Subscribe