Julimex - Plastry Comfort Fashion

03:46

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje plastrów Comfort Fashion od Julimex

* Od producenta:

Dwustronne Plastry Comfort Fashion ułatwiają stylizację bluzek oraz sukni z głębokim dekoltem. 

Z jednej strony przykleja się je do ciała, z drugiej strony do wewnętrznej strony ubrania. 

Zapewniają dzięki temu duży komfort noszenia nawet głęboko wyciętych kreacji bez obawy, że osoby postronne ujrzą to czego nie powinny ;) 

Są całkowicie niewidoczne dla oka i bezpieczne dla skóry bo wykonane w 100% z hypoalergicznych materiałów. 

W opakowaniu znajduje się 25 sztuk ciętych plastrów. 

Szerokość 10 mm lub 20 mm. 

Przed praniem lub prasowaniem należy usunąć plaster z ubrania.



























 * Moja opinia:

Na początku oczyściłam i osuszyłam ciało, aby plasterki dobrze się przykleiły i nie odpadały.

Nie miałam żadnych problemów z aplikacją plastrów, po prostu przykleiłam plastry dociskając je żeby mieć pewność, że dobrze są przyklejone.

Oczywiście wahałam się, czy plasterki się nie odkleją, ale przez cały wieczór wiernie trzymały się kreacji. (za co duży plus)

Plastry są dyskretne i komfortowe co najważniejsze nie uczulają i nie wywołują podrażnień.

Usunięcie plastrów również przebiega bezproblemowo. 

Jeśli również chcecie, aby Wasza kreacja pięknie przylegała do ciała polecam Wam Plastry Comfort Fashion

Cena 25 plastrów to 15,60zł myślę, że to nie dużo, jak za produkt dzięki któremu czujemy się bardziej komfortowo :)




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Nigdy nie miałam takiego bajeru ;) i jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra alternatywa dla głębokich dekoltów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam, że są takie plastry! ale super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, że taki gadżet istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o takich plastrach,przydatne są na pewno,szkoda,że już po wakacjach,byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy czegoś takiego nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym je wypróbowała

    __________
    a u mnie?
    rozdanie od Oasap!

    OdpowiedzUsuń
  8. dla nosicielek dużych dekoltów świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale produkt wydaje się bardzo przydatny do głębokich dekoltów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aż takich głębokich dekoltów nie noszę,także u mnie te plastry by się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  11. na impreze, wielkie wyjscie w sam raz, nie trzeba sie martwic, ze cos nam odstaje albo wylezie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i nawet o nich nie słyszałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał :) Bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe