Mixit - moja mieszanka

01:30

*

Hello!

Jakiś czas temu nawiązałam współprace z Firmą Mixit 

Mixit pozwala na skomponowanie swojego wymarzonego musli z czego byłam bardzo zadowolona, bo w końcu mogłam wybrać składniki takie jakie ja chce i jakie mi pasują

A nie takie, które są już narzucane na półkach sklepowych.

Stworzenie własnej mieszanki zajęło mi trochę czasu, ponieważ Firma posiada duży wybór składników (za co kolejny plus :) ).

 Mogłam również sama wybrać design tuby. 

Mój wybór padł na tubę letnią.

Mieszanka znajduje się w szczelnie zamkniętym woreczku foliowym

Kolejnym plusem jest wielkość wybranych przez siebie składników:









































Moja Przylepkowa Mieszanka jest bardzo syta i smaczna. 

Smakowała mi z mlekiem, jogurtem naturalnym, czy też chrupana bez niczego (uwierzcie chrupanie wciąga :D ). 

Z Przylepkowej Mieszanki planuje jeszcze zrobić Przylepkowe ciasteczka :D

Mieszanka długo zachowuje świeżość. 

Bardzo się cieszę, że miałam okazję skomponować własną mieszankę musli. 

Teraz wam pokaże, jak skomponować swoje musli:

Najpierw wybieramy podstawę:



















Jak już mamy podstawę wybraną, to możemy wybrać suszone owoce (w mojej mieszance ich nie ma :) )

























Następnie orzechy (czyli to co lubię najbardziej :D)

























Potem dodatki:

























Na końcu dajemy zakończ i wybieramy nazwę mieszanki i wybieramy jaką chcemy tubę :)














To teraz o mojej mieszance :)

Moja tuba, to tuba letnia.

Moja mieszanka nazywa się: MIESZANKA PRZYLEPKA 

Składa się z:

kuleczki ekstrudowane, wiórki i polewa czekoladowa (lecytyna sojowa, kakao, cukier, mleko), płatki pszenne - chrupiące, ekstrakt bananowy, płatki i chipsy owsiane - chrupiące, migdały całe, orzechy nerkowca, orzeszki laskowe w mlecznej czekoladzie (kakao, lecytyna sojowa, cukier, mleko), nasiona konopi.


























Serdecznie Was zapraszam do Sklepu jak i na FP  Sklepu Mixit

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ale pychota. Świetną skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mieszanki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie zastanawiam się nad swoją kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pyszności!:)
    Zapraszam na rozdanie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa, coś dla mnie. Często robię sama w domu takie mieszkanki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swoją mieszankę :) Wybrałam same słodkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałabym problem z wyborem własnego musli bo nigdy nie potrafię się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam to już na kilku blogach i uważam, że to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie że można swoją mieszankę skomponować:))

    OdpowiedzUsuń

Subscribe