Moje "wspomnienie wakacji" :)

00:28

*

Hello! :)

Czerwona Filiżanka organizuje super konkurs z okazji 2 urodzin bloga,  w którym biorę udział :)

Po szczegóły zapraszam Was serdecznie tutaj: klik

Teraz zaprezentuje Wam moje "wspomnienie wakacji"

1.  "Zakopane i wycieczka"





Dlaczego Zakopane jest dla mnie takie sentymentalne?
Ponieważ Tam razem z moim Mężczyzną spędziliśmy Nasze pierwsze wspólne wakacje :)

2. "Ogród"



Dlaczego ogród? bo tam spełniam w wakacje swoją pasje fotografując (amatorsko) właśnie takie oto stworzonka, bo są piękne, kolorowe, delikatne na swój sposób i fajnie pozują do zdjęć :)

Wszystkie te zdjęcia są dla mnie bardzo wyjątkowe i sentymentalne, bo większości są spędzone z wyjątkowymi osobami i powodują wielki uśmiech na mojej twarzy :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Cieszę sie że postanowiłaś zgłosić się do mojego konkursu, jednak prosiłabym wskazać dwie prace które będą brały udział w konkursie. Mogą być Giffy:) aha i proszę podać tytuły:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już znalazłam zdjęcie :D Jak wstanę to wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakopane jest cudowne, a 1 sze wakacje z ukochanym zawsze zapadają w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!:) Zielone "stworzonko" mnie rozbroiło ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakopane też jest dla mnie sentymentalne :) i to dokładnie z tego samego powodu :) Ile to już lat, ja miałam 19 a mój mąż 17 wiosen ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. you have a nice blog...do you wanna follow each other....follow me on GFC and do let me know on my blog....leave you URL....i will follow you back
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze wakacje z chłopakiem są naprawdę sentymentalne i też chętnie wrócę tam gdzie byłam z TŻ po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane, dość często odwiedzam i chętnie tam wracam :]

    OdpowiedzUsuń

Subscribe