Przesyłki :D

06:37

*

Hello!

Dzisiaj chce się Wam pochwalić co w tym tygodniu wpadło w moje łapki :)

To zaczynamy:

W ramach współpracy z Ziarenkowo otrzymałam ziarna:

- euforia

- piekło niebo

- i po troszku innych ziaren




















W ramach kolejnej współpracy od Cofamy czas  otrzymałam:

 - 6 w 1 Cleansing Facial Wipes

100% Kwas Hialuronowy

- Snake Venom Face Mask




















I moja wygrana w rozdaniu wrześniowym u Madzi z bloga Takie Moje Oderwanie

-  Bingospa mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem

- Bingospa żel pod prysznic słodkie migdały i biała glinka

- Avon żel do mycia twarzy z glistnikiem i wodą źrudlaną

- Muszka od Atelier Arcimowicz

- CARMEX nawilżający balsam do ust

- Celia róż blush

- SEPHORA lakier do paznokci kobaltowy

- Avon perfumetka Vanilla Berry

- Celia błyszczyk do ust

- Naszyjnik ILOKO

- Oceanic Oillan zestaw próbek




You Might Also Like

20 komentarze

  1. Gratulacje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, udanego testowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego testowania! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania. Żel pod prysznic z bingo spa bardzo lubię, ciekawa jestem jak Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULUJĘ i ja - życząc przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę zamówić sobie mieszankę ziaren piekło niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie ziarenka też bym chętnie potestowała ;-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe