6 w 1 Cleansing Facial Wipes

16:41

*

Hello!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją o chusteczkach oczyszczających do twarzy.

*Od producenta:

Działanie wielofunkcyjne: 


- oczyszcza

- usuwa makijaż

 
- tonizuje


-
nawilża


-
uspokaja, koi


-
 pielęgnuje


Skład:
 
Aqua, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, PEG-6, Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Benzoate, Parfum, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaft Juice, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Benzoic Acid, Tocopheryl Acetate, Disodium Cocoamphodiacetate, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Glycolate, Chamomilla 

Recutita Flower Extract, Potassium Sorbate.


Testowany dermatologicznie.
 

Nie zawiera parabenów.

Hipoalergiczny.

Gładsza i jędrniejsza skóra.

Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.
























 
* Moja opinia: 

W opakowaniu znajduje się 25 chusteczek, które są wystarczająco duże, by oczyścić oczy.

Chusteczki bardzo dobrze radzą sobie ze  zmywaniem makijażu nie podrażniając i nie uczulając przy tym skóry.

Skóra po oczyszczeniu chusteczką makijażu jest dobrze nawilżona, gładsza i delikatniejsza.

Podsumowując: są te chyba a jedne z chusteczek, które nie podrażniły mi oczu ani skóry.

Chusteczki jak najbardziej spełniły moje oczekiwania z czego jestem bardzo zadowolona, do tych chusteczek na pewno powrócę jeszcze nie raz :)

Kupić je możecie tu   :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Nigdy nie miałam takich chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i nigdy takowych nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę o nich. Ja jedynie w podróży używam takich chusteczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie rzeczy dla mnie to dobre na wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam,ale w podróży byłyby przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tych chusteczek, ale zazwyczaj używam tego typu produkty jedynie na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chusteczki mogłyby być fajne dla mnie w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w podróży zwłaszcza na pewno sie przdadzą

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tego typu produktów w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nigdy nie używałam do demakijażu chusteczek, chyba jednak wolę tradycyjną metodę oczyszczania twarzy z makijażu czyt. wacik i odpowiedni do tego celu płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo rzadko używam takich chusteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :-) ciekawe czy bym je polubiła :-)

      Usuń
  12. Fenoksyetanol prawie na początku, a ekstrakt prawie na końcu. Super skład.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takie chusteczki nie znajdują zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tych chusteczek jeszcze nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale wydają się ciekawe. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa propozycja chusteczek, ostatnio bardzo się polubiłam z tą formą oczyszczania twarzy, więc myślę że się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam, ale czasem warto takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe