Snake venom face mask

15:52

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje maseczki wygładzająco - oczyszczającej z jadem węża.

* Od producenta:

Zawiera: naturalną glinkę, która pochłania zanieczyszczenia i nadmiar sebum.

SYN ®-Ake - neuropeptyd wygładzający zmarszczki oraz składniki nawilżające  i olejek pomarańczowy, który nawilża i odświeża.

 
SYN-AKE jest peptydem działającym jak jad węża, który zamraża mięśnie naśladując paraliżujący wpływ jadu węża. 

Ten mały peptyd Igła Darmo, to bezbolesna redukcja zmarszczek. 

Badania kliniczne wykazują, że Syn-Ake może zmniejszyć zmarszczki mimiczne poprzez hamowanie skurczów mięśni twarzy. 

Wyniki są widoczne od 1 zastosowania i są trwałe, po 1 minucie częstotliwość kurczenia mięśni jest zmniejszona o 36%. 

Po 2 godzinach częstotliwość zmniejsza się o 82%, a po 4 tygodniach, do 52% redukcji zmarszczek czoło i kurze łapki. 

Kosmetyk posiada wysokie stężenie aktywnego składnika. 

Gwarantuje to wspaniałe efekty wygładzenia zmarszczek pod oczami, na czole oraz w okolicy ust.

Wskazania zmarszczki mimiczne; -"kurze łapki" - lwia zmarszczka -  poprzeczne czoła - bruzdy nosowo-wargowe


























* Moja opinia:

Jako, że nie mam zmarszczek, maskę testowała bliska osoba, która wyraziła swoją opinię:

Maska była nakładana rano i wieczorem.

Po około 2 tygodniowym stosowaniu maski efekty były widoczne.

Skóra na twarzy stała się bardziej ożywiona, twarz bardziej jakby podniosła.

Po nałożeniu maski na twarz odczuwa się lekkie mrowienie, ale nie uczula i nie podrażnia.

Maseczka ma bardzo delikatny zapach, który ciężko określić, ale jest przyjemny.

Jedynym minusem maski jest to że ciężko się ją zmywa.

W każdym razie osoba testująca maskę była zachwycona  :)

Maskę możecie kupić tutaj: Cofamy Czas

You Might Also Like

22 komentarze

  1. O , takiej to jeszcze nie miałam a jad węża niezwykle interesujący...zmarszczki też się znajdą więc chętnie bym ją wyprobowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zainteresowała...ba sprawdziłam już jej cenę i wylądowała w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz ją widzę, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ! z chęcią bym ją wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie widziałam tego produktu ;))

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No jeszcze nie mam zmarszczek, ale moja mama lubi takie produkty :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ale mnie nia zaciekawilas :D Cenowo stoi super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,że wygładza trochę zmarszczki,ale jad węża!O rany! Jakoś mnie ciarki przeszły

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na razie jesszcze nie dla mnie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie nie mam aż takich zmarszczek :P, a ten składnik działający jak jad węża mnie przeraża ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt mam na niego chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej maski, ani firmy ;) Fajna cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności...

    OdpowiedzUsuń

Subscribe