tylko na chwilkę..

07:25

*

Hello!

Jakiś czas mnie tu nie było, dlatego że internet mi szwankował.

Raz był, a chwile potem już go nie było..

Po niedzieli wracam do blogowania i nadrabiania zaległych recenzji, więc będę częściej bywać na Waszych blogach :)

Korzystając z okazji pochwalę Wam się moją Nagrodą, którą wygrałam w konkursie fotograficznym u Czerwonej filiżanki plus małe upominki, za które jeszcze raz dziękuję, to bardzo miły gest :) 

A teraz zmykam na zajęcia! Udanego weekendu! :)



You Might Also Like

17 komentarze

  1. no to gratuluję ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :** czekam na prezentację wosków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety.. woski na razie będą leżeć i pachnieć :) bo nie mam kominka :(

      Usuń
  3. Super! Gratuluje <3

    Zapraszam do mnie na rozdanie z oasap.com : http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    zapraszam do mnie obs za obs :)
    claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :)

    I zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, na pewno poprawiło humor. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Fajnie jak byś napisała o tej czekoladzie gorącej - bo mnie ciekawi:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że wszystko dotarło całe, nienaruszone! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna WYGRANA - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe