Biotanic - Olej kokosowy

23:43

*

Hello! :D

Na samym początku chciałam Wam bardzo podziękować za życzenia urodzinowe.

Dziękuję! :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje oleju kokosowego od Biotanic


* Od producenta:

Olej kokosowy - piękne włosy, młoda skóra!
Organiczny olej pozyskiwany z miąższu orzechów palmy kokosowej, doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji skóry. 


Kosmetyk zawiera niewiarygodną (ok. 90%) ilość cennych dla skóry kwasów tłuszczowych. 

Właśnie dlatego, jest tak wartościowym surowcem od lat wykorzystywanym w medycynie i kosmetologii. 

Dodatkowo w kosmetyku znajdziemy:

- witaminy z grupy B: B1, B2, B3, B6 – chronią skórę przed powstawaniem stanów zapalnych, normalizują jej pracę


- witaminę C – zapobiega powstawaniu zmarszczek


- witaminę E – neutralizuje szkodliwe wolne rodniki, powstające np. w wyniku wystawienia skóry na działanie promieni UV


- kwas foliowy – wspomaga regenerację naskórka, chroni przed fotostarzeniem


- oraz minerały: 


potas, wapń, magnez, żelazo, fosfor i cynk.

Doskonały dla skóry!


Ze względu na swój unikalny skład, olej kokosowy skutecznie nawilża i odżywia skórę. 


Zapobiega powstawaniu zmarszczek i chroni przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych. 

Świetnie sprawdza się w pielęgnacji skóry wrażliwej, ekstremalnie przesuszonej i podatnej na podrażnienia.


 Olej kokosowy nie zatyka porów, a także ma właściwości antybakteryjne, dzięki czemu może być z powodzeniem stosowany również przy cerze ze skłonnością do powstawania niedoskonałości. 

Olej ma przepiękny kokosowy zapach!

Marzysz o odprężającym masażu? 

Olej kokosowy to jeden z ulubionych kosmetyków masażystów! Idealnie nadaje się zarówno do profesjonalnego, jak i domowego masażu!

Idealny dla włosów!

Oprócz swoich niesamowitych właściwości pielęgnujących cerę, olej kokosowy doskonale sprawdza się w pielęgnacji włosów. 

Regularne stosowanie oleju pozwala zregenerować włosy zniszczone, a także zabezpieczyć włosy zdrowe przed szkodliwym wpływem temperatury i innych czynników wpływających na osłabienie ich kondycji. 

Doskonale radzi sobie z rozdwojonymi końcówkami, a także wspomaga walkę z łupieżem! Chcesz mieć zdrowe, mocne i naturalnie lśniące włosy? 

Postaw na olej kokosowy!

Sposób użycia

niewielką ilość oleju rozgrzać w dłoniach i wmasować w skórę lub włosy wymagające odżywienia i regeneracji. 

Stosować przynajmniej raz dziennie – rano lub wieczorem.

Nasz olej nie zawiera konserwantów i innych szkodliwych dodatków. 

Tłoczony na zimno, zapewnia najwyższe stężenie cennych składników aktywnych i pełne bezpieczeństwo stosowania, nawet dla cer problemowych!

Skład INCICocos nucifera oil* (100%)


* pochodzi z ekologicznych upraw, posiada certyfikat Ecocert


























* Moja opinia:

Miałam już parę olejów innych firm, które nie pachniały w ogóle.

Ten olej kokosowy przepięknie pachnie kokosem!

Kosmetyk bezproblemowo topi się w dłoniach, jego aplikacja również przechodzi bezproblemowo.

Olej bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, nie pozostawia tłustego filmu, nie brudzi ubrań, nie podrażnia i nie uczula.

Świetnie się spisał na moją przesuszoną cerę, idealnie ją nawilża i ujędrnia.

Produkt jest bardzo wydajny.

















Olej kokosowy kupicie tu :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Olej kokosowy jest na mojej chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie też :-) :-) :-) :-) :-) :-)

      Usuń
  2. Jeszcze kokosowego nie miałam oleju,ale mam na niego chrapkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. muuuuuuuuuuuusze go mieeć!

    http://avonkrosno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kokosowy,zmywam nim makijaż od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać oleju kokosowego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam i jestem bardzo zadowolona. A jak więcej poczytałam o kokosach, mleczku i oleju kokosowym to aż się zdziwiłam jakie mają właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam a chętnie bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda i prezentuje się zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy tak za mną chodzi, że wreszcie muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z moich ulubionych olejów!

    Też o nim pisałam. ;-) Choć nie miałam jeszcze z tej firmy.

    PS. Dołączam się do życzeń! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam ten olej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten olej kokosowy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe