Le Soft Perfume - Emballe moi + Odpowiedzi - Liebster Blog Awards

01:59

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje perfum Le Soft Perfume - Emballe moi  w sztyfcie od La Ola Perfum


* Od producenta:


OPOWIEŚĆ:

Owiń mnie bez krzywdzenia mnie, jedwabistym papierem, nie dając mi uczucia duszności. 

Podróżujący Ptaku, ja tylko lubię grać.


Nuty zapachowe podskakujące naokoło paczuli i mandarynki. 

Połączone z różowym pieprzem. Magiczne!
KOMPOZYCJA KOSMETYCZNA:

Naturalne masło Shea, naturalne woski 

0% ALKOHOLU, 0% PARABENÓW
KORZYŚCI:

ODŻYWIA I RELAKSUJE
Nuty zapachowe:

górne nuty: bergamotka, różowy pieprz

środkowe nuty: herbata, malina, róża, konwalia

dolne nuty: migdały, paczula
 




























* Moja opinia:

Po raz pierwszy raz miałam do czynienia z perfumami w sztyfcie. 

Jest to bardzo oryginalne rozwiązanie. 

Perfum znajduje się w wysuwanym sztyfcie.

Szata graficzna perfum jak i jego opakowania jest niesamowicie piękna i przykuwająca wzrok. 

Aplikacja perfum jest bardzo łatwa i  wygodna, ponieważ sztyft się nie zacina. 

Wystarczy delikatnie potrzeć sztyftem skórę, a po chwili możemy się cieszyć pięknym zapachem.

Zapach jest delikatny, subtelny, nie drażniący, ale dość intensywny i wyczuwalny :)

Perfum utrzymuje się dość długo na ciele.

Dodatkowym plusem jest to, że jest robiony na bazie naturalnych składników :D 
 

























*

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez Anna PoMężu






Dziękuję za nominacje :)


1. Co oznacza twoje imię ?

Odp: Hmm.. Myślę, że moje imię oznacza osobę dość zakręconą z milionami różnych, dość często bardzo dziwnych pomysłów :D które rozumieją Ci nieliczni.


Starającą się iść swoją drogą.

2. Jedno słowo,które najlepiej cię oddaje.


Odp: Inna :D

3. Wyobraź sobie, że jesteś owocem, jaki sok: smak i kolor można z Ciebie wycisnąć? 

Odp: Sok granatowy, czerwony, raz słodki, a raz kwaśno-cierpki ;)


4. Ulubione kwiaty?


Odp: Nie mam ulubionych kwiatów, każdy w sobie ma to coś :)

5. Szpilki, koturny, klapki, japonki...a może boso?


Odp: Szpilki, boso też się zdarzy, a co! :)

6. Co podnosi Ci ciśnienie ?

Odp: Dorośli ludzie, zachowujący się jak rozwydrzona, nieodpowiedzialna młodzież


7. Dzień bez...czego to dzień stracony?

Odp: Bez uśmiechu ukochanej osoby.

8. Rzecz, którą kupiłaś i miałaś wyrzuty sumienia?


Odp: Jeansowa koszula

9. Dlaczego pomidor jest czerwony?

Odp: Bo ze swojej zaje.... zaczerwienił się i tak mu zostało :D

10. Jaką nadprzyrodzoną moc chciałabyś mieć?

Odp: Czytanie w myślach i przewidywanie przyszłości.
 
11. Kto pod kim dołki kopie ten ma dobrą łopatę,zgadzasz się z tym?


Odp: Nie.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Teraz już wiem czemu pomidor jest czerwony eheee:)
    Też nie miałam jeszcze perfumów w sztyfcie,ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych perfum :) ja tam bym chciała latać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ma śliczne ;) No i fajnie, że dodatkowo na naturalnych składnikach jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się perfumą w sztyfcie :) Ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę perfumy w sztyfcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow takich perfum to nigdy nie widziałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam że są takowe pachnidła w sztyfcie ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą nadprzyrodzoną mocą odpowiedziałabym tak samo i dodałabym przenoszenie się z miejsca na miejsce w sekundę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem i bardzo bym chciała móc przetestować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych perfum, pierwszy raz widzę taki :)) 9 pytanie najlepsze :D;D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tymi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam takiego typu perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słyszę o perfumach w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe perfumy, nigdy sie z takimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe