Cudeńko!

23:47

*

Hello! Dzisiaj mam dla Was recenzje regenerującego piwnego szamponu do włosów od Łaźnie piwne


* Od producenta:

Doskonały szampon do włosów z prawdziwym, czeskim piwem. 

Odżywia, wzmacnia włosy, zmniejsza ich łamliwość i zapewnia im naturalny blask. 

Aktywny składnik chmielu wspomaga porost włosów i pielęgnuje skórę głowy. 

Szampon piwny idealnie nadaje się do codziennego zastosowania, zapewniając Twoim włosom witalność i naturalną ochronę każdego dnia.



 






















 
* Moja opina:

Szampon o pojemności 300ml mieści się w plastikowej przeźroczystej butelce za co duży plus, bo widać ile szamponu zużyliśmy.

Szampon ładnie, delikatnie pachnie.

Jego kolor mi się bardzo podoba :D  taki bursztynowy.

Jest gęsty, wydajny i świetnie się pieni.

Nie plącze włosów, dobrze oczyszcza nie podrażniając skóry głowy.

Szampon nadaje włoskom cudownego blasku dzięki czemu wyglądają pięknie i zdrowo :D

Włoski są miękkie i bezproblemowo się układają.

Zauważyłam nawet, że moje loczki po nim bardziej się kręcą :D

Szampon kupicie tutaj: Łaźnie piwne  


Zapraszam Was również do polubienia FP Łaźnie piwne

You Might Also Like

27 komentarze

  1. cenią sie... cenią... jednak ciekawość moją wzbudzili:)) już przeglądam co jeszcze w ofercie mają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że kosmetyki Łaźni piwnych są warte takich cen :)

      Usuń
    2. może sie skuszę:))

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwnego nie miałam,ale przecież nasze babcie płukały włosy w piwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym spróbowała :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ciekawe :) chętnie bym go poznała

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądałby w mojej łazience, chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo super ,muszę spróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś babcia robiła mi piwne plukanki, albo takie maseczki z żółtkiem i piwem :)
    a teraz jest fajnie, bo są kosmetyki z dodatkiem piwa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak piwny to od razu mnie zainteresował :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. :) miałem kiedyś taki żel piwny

    OdpowiedzUsuń
  13. O! A ostatnio myślałam żeby zrobić płukankę piwna :D To może po prostu kupię szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa nazwa i skład:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli jest wydajny to chętnie bym zakupiła w przyszłości, bo takich też potrzebuje przy codziennym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już samym wyglądem krzyczy do mnie: KUP MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się też bardzo cała szata buteleczki podoba i szampon bardzo pięknie prezentował się w łazience :)

      Usuń
  17. oj podba mi sie :) nie mogę piwak bo karmię wiec chociaż na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czeskich kosmetyków jeszcze nie poznałam! I to w dodaeku z piwkiem! :-)

    Muszę to nadrobić!:-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe