Fotoksiążka - OleMole

23:16

*

Hello!

Dzisiaj chce Wam zaprezentować fotoksiążkę od OleMole

* O Firmie:

Zawsze interesowały nas dwie rzeczy: pierwszorzędnej jakości druk i ludzka radość. 

Postanowiliśmy je połączyć – i tak powstały fotoalbumy OleMole. 

Naszą misją jest stworzenie dla Twoich wspomnień oprawy tak doskonałej, jak to tylko możliwe. 

Na rynku poligraficznym działamy już ponad 10 lat. 

Naszymi partnerami są wielkie międzynarodowe koncerny, znane agencje reklamowe, a także pojedynczy Klienci, którzy są dla nas równie istotni. 

A ich zadowolenie jest naszym zadowoleniem. 





* Opis mojej fotoksiążki:

Format: A4 Portret 21 x 28 cm

Ilość stron: 40

Rodzaj papieru: satynowy

Rodzaj oprawy: twarda

Wydruk zdjęć jest bardzo dobrej jakości, a każda strona jest odpowiedniej grubości.

Fotoksiążka spełniła moje oczekiwania w 100% jestem nią bardzo zachwycona.

Uwielbiam wycieczki, więc myślę że z czasem uzbiera mi się więcej takich fotoksiążek.

Fotoksiążka  zajęła już swoje honorowe miejsce na półce :) 










 Video przewodnik :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. świetna fotoksiążka, będziesz miała wspaniałą pamiątkę na lata

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie foto-książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna fotoksiążka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no super sprawa!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam fotoksiążki od Ole Mole :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zamknięte wspomnienia na zawsze :D fajny taki album!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło, zachowałaś wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie czekam na swoją FOTO - KSIĄŻKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wspomnienia można uchwycić z taką fotoksiążką

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde nabrałam ochoty na stworzenie swojej foto-książki! :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe