Matowe cienie do powiek - May to be

17:21

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje 2 matowych cieni do powiek od May to be

Cienie prezentują się tak:




















* Moja opinia:

Oba kolorki mi się bardzo podobają, więc wiązałam z nimi wielkie nadzieje.

Niestety bardzo się rozczarowałam, mimo że ładnie wyglądają w słoiczku, to całkiem inaczej prezentują się na powiece..

Cienie dobrze się rozcierają, ale osypują się.

Jest to dla mnie  bardzo drażniące, bo noszę okulary i potem mam cienie nie na powiekach, a na szkiełkach..

Nie są długotrwałe.. już po godzinie musiałam poprawiać makijaż.

Wniosek taki, że bez bazy pod cienie ani rusz.

Używałyście tych cieni? byłyście z nich zadowolone?

You Might Also Like

17 komentarze

  1. o fiolety to cos dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, dzęki za komentarz u nas ,za praszam na nasz blog na nowy wystrój bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory fajne ale szkoda, ze sie nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tych cieni, ja zawsze uzywam bazy cienie dużo dłużej są na powiekach i są trwalsze :) ale kolorki są śliczne i takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie trzymają się długo,jasny jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A wyglądają tak ładnie... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki ładne ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolory:)) ostatnio miałam sobie kupić coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory bardzo ładne, ja rzadko używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i kolorki w sam raz pasujące do nowej nazwy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W opakowaniu prezentują się ślicznie. Szkoda, że jakość nie za dobra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że takie słabe, bo kolorki mają ładne!♥

    OdpowiedzUsuń

Subscribe