Puder i bronzer - May to be

20:54

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje pudru i bronzera od Firmy May to be
 
* Puder w kulkach:

Nigdy się nie malowałam, więc byłam sceptycznie nastawiona do owego kosmetyku.

Na początku to była dla mnie czarna magia, miałam problemy, aby dobrze go rozprowadzić przez co powstawały smugi (brak doświadczenia robi swoje :P)

Ale z czasem wszystko opanowałam i było coraz lepiej.

Puder znajduje się w czarnym, bardzo eleganckim, plastikowym pojemniczku z gąbeczka.

Puder jeśli się ma wprawę dobrze się rozprowadza na twarzy, nie uczula i wygląda naturalnie.

Kosmetyk bardzo dobrze dopasował się do mojej skóry, a buzia po jego nałożeniu  jest gładka.




















* Bronzer:

Bronzera również nigdy nie używałam, ale dałam rade :)

Bronzer również znajduje się w czarnym, bardzo eleganckim, plastikowym pojemniczku z gąbeczka i lusterkiem.

Produkt dobrze się rozprowadza, nie tworzy plam, nadaje skórze bardzo ładny efekt opalenizny, odcień przypomina bardziej naturalny brąz (za co duży plus)

Uważam, że bronzer jest bardzo fajny, świetny do konturowania twarzy, dobrze się rozciera.


Bronzer mnie nie uczulił ani nie podrażnił. 





































You Might Also Like

23 komentarze

  1. Uwielbiam pudry w kulkach! A bronzera nigdy nie używałam, bo boję się, że efekt byłby nieco karykaturalny na mojej raczej jasnej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem bladziochem i bardzo bałam się go użyć, że efekt będzie przesadny, ale było okej :)

      Usuń
  2. Pierwsze widzę te kosmetyki - ale ciekawe ja kocham bronzery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki,a puder w kulkach bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bronzer w kulkach z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są te kuleczki, bo nie są zbyt ciemne
    kulki zazwyczaj są niesamowiciw wydajne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam aktualnie kuleczki z Avonu, ale jak się skończą to może na te się przestawię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kuleczki! Fajny post :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie oraz jej produktach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię puder w kuleczkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga by była zadowolona.Dziei za komentarz u nas . A co do ksiązki to nawet fajna jest. Napisałem ci wiadomość na maila. Pozdrawiam -stankoos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ci odpisałam :)
      również pozdrawiam :D

      Usuń
  11. W kulkach mam bronzer i średnio jestem z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie spotkałam się z tą marką. Bronzerów używam od niedawna, dopiero szukam ideału, natomiast puder w kulkach jakoś mi nie podchodzi, przynajmniej do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mimo, że testowałam oba produkty kilka razy żeby efekt był zadowalający to i tak stawiam na naturalność. Nie umiem się oswoić, gdy jestem pomalowana.. jakoś tak dziwnie się czuje i niepewnie..

      Usuń
  13. Pudru w kulkach jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletnie nie znam tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudry w kulkach bardzo lubię :) Bronzera również nie używam zbyt często, do mojej bardzo jasnej karnacji trudno jest dobrać taki żeby wyglądał w miarę naturalnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja dawno nie miałam kulek!

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam kuleczki z AVON :) Ale rozglądnę się za innymi :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy lubię wysuszacz do paznokci. Z kolorówki miałam tylko cienie i tusz i niestety nie polubiliśmy się ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, pierwszy raz widzę te produkty♥:)!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe