REF -Szampon i odżywka

22:41

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje szamponu i odżywki od Firmy REF


* O Firmie:


Marka REF wyrosła na szwedzkich tradycjach tworzenia produktów najwyższej jakości w czystej i czytelnej formie. 

Od kilku lat buduje Swoją świadomość wśród stylistów, fryzjerów i Klientów na całym Świecie.

Na bazie doświadczeń światowych marek kosmetycznych stworzyła pule produktów łączących cechy najwyżej cenionych składników by oferować produkty najlepsze w 100% tego słowa znaczeniu.

Prężnie działający zespół REF nieustannie pracuje nad udoskonaleniem oraz stworzeniem nowych receptur. 


Elastyczność, dążenie do innowacyjności oraz otwarcie na potrzeby Klientów sprawiają, że marka stale rozwija się poszerzając grono współpracowników, a przede wszystkim zadowolonych Klientów.

- Recenzja o szamponie regenerującym

* Od producenta:

Szampon - Rekonstruktor bez siarczanów, bez parabenów - intensywnie odbudowuje strukturę włosów suchych i zniszczonych zabiegami chemicznymi i wysoką temperaturą. 

Zawiera wyciągi z borówki brusznicy i orzechów oraz olejek arganowy i olejek kamani. 

Specjalnie dobrana formuła odbudowuje, zmiękcza i wygładza włosy, wydłuża żywotność koloru.






















* Moja opinia:

szampon jest umieszczony w plastikowej tubie o pojemności 75ml.

Ma konsystencje lekko płynną o kolorze srebrnym (kolor mnie urzekł :D)

Dla mnie pachnie gumą balonową z dzieciństwa. :)

Włosy pachną szamponem bardzo długo.
 
Szampon dobrze oczyszcza włosy nie podrażniając ich i nie uczulając.

Jedynym minusem jest to, że po jego użyciu mam problem z ułożeniem i rozczesaniem włosów, ale z tym radzi sobie już odżywka.

Pamiętajcie, to że ja mam problem z ułożeniem i rozczesaniem  włosów po tym szamponie, nie znaczy że Wy też będziecie mieć taki problem.

 
- Recenzja o odżywce głęboko oczyszczającej


* Od producenta:

Odżywka Rekonstruktor bez siarczanów, bez parabenów - intensywnie odbudowuje włosy zniszczone zabiegami chemicznymi czy zbyt wysoką temperaturą. 

Zawiera
z wyciąg z nasion borówki brusznicy, orzechów, olejek arganowy i kamani. 




Natychmiastowo odbudowuje uszkodzony naskórek, poprawia strukturę włosów zachowując ich kolor. 

Przywraca skórze głowy zdrową równowagę.






















* Moja opinia:

Odżywka umieszczona jest w plastikowej tubie o pojemności 50ml.

Konsystencja jest dość gęsta, nie spływa po włosach.

Pachnie tak cytrusowo, bardzo przyjemnie.

Odżywka nie podrażnia i nie uczula skóry głowy.

Włosy po jej użyciu są bardzo mięciutkie, dobrze się układają i rozczesują.

W połączeniu z szamponem regenerującym sprawuje się idealnie.

Jak dla mnie, to świetny duet!


Szampon i odżywkę możecie kupić TUTAJ

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nigdy nie miałam styczności z tą odżywką ani szamponem, ciekawe jak zachowałby się na moją skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki,ale miły skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli trzeba mieć komplet, żeby było ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy jak Twoje włosy zareagują :) to że u mnie się sprawdził szampon w duecie z odżywką nie znaczy że Twoje włosy też będą potrzebowały kompletu :)

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć:)) duet pierwszy raz na oczy widzę, bardzo oryginalnie sie prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zupełnie - :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nigdy nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nich nie słyszałam, ale myślę że mogłyby przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon zamówiłam ostatnio jako dodatek do pudełeczka Joy Box :) Ciekawe jak się sprawdzi :)

    Zapraszam również na mojego bloga :)
    mad-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  10. Mojej Adze podpasowało by :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania są dosyć ubogie,ale bardzo estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy wcześniej ni słyszałam o tej firmie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kosmetyki bardzo mnie zaciekawiły. Były w lutowym joy box.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe