Krem pod oczy - Pose

23:59

*

Hello! 

Dzisiaj mam dla Was recenzje kremu pod oczy od Ekoskin

* Od Producenta:

Luksusowy, bardzo delikatny krem stworzony do stosowania na wrażliwą skórę w okolicach oczu. 

Zestaw starannie dobranych naturalnych składników odżywia, ochrania oraz nawilża Twoją skórę. 

Krem ten redukuje zmarszczki wokół oczu, przyspiesza odnowę komórek, łagodzi podrażnioną skórę oraz zmniejsza przezskórną utratę wilgoci. 

Eliminuje opuchnięcia oraz poprawia krążenie krwi co prowadzi do rozjaśnienia cieni wokół oczu. 

Inteligentne składniki jak kwas hialuronowy zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia zgodnie z zapotrzebowaniem Twojej skóry. 

Krem ten, bogaty w kwasy tłuszczowe (GLA), zawiera wiele antyoksydantów redukujących uszkodzenia skóry spowodowane działaniem słońca i wolnych rodników oraz przywraca naturalny poziom PH.

Przeznaczony dla wszystkich typów skóry.























 * Moja opinia:

 
Krem pod oczy ma przepiękną szatę graficzną znajduje się on w buteleczce z pompką o pojemności 30ml.

Posiada on lekką i delikatną konsystencję o białym kolorze i prawie nie wyczuwalnym ziołowym zapachu.

Już niewielka ilość starczy by porządnie rozprowadzić krem.

Krem bardzo dobrze nawilża, jego nawilżenie utrzymuje się dość długo za co ogromny plus.

Od dłuższego czasu zmagałam się z opuchniętymi oczami na ratunek przyszedł mi ten właśnie krem. 

Z czasem opuchnięcia pod oczami były mniej widoczne. 

Zauważyłam również zaczną poprawę cieni wokół oczu, stały się one jaśniejsze.

Skóra wokół oczu jest matowa i jędrna

Mimo, że krem ma 30ml jest bardzo wydajny.

Krem mnie nie uczulił ani nie podrażnił.

Zdecydowanie jest jednym z moich ulubieńców.

Kupicie go tutaj

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Lubię lekkie konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz gdzieś widziałam ten krem. Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio sie nad nim zastanawiałam, wybralam jednak cos innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię stosować kremy pod oczy, z chęcią i ten bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strona którą podałaś gdzie można go kupić jest niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze.. nie wiem czemu :( wczoraj wszystko działało

      Usuń
    2. Może mają jakąś aktualizacje

      Usuń
  6. Szata graficzna naprawdę śliczna. Dużo czytałam na temat kremu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nim ostatnio czytałam. Ma piękne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam i czytałam o tej firmie i jej produktach - ale osobiście nie czuję się nimi zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że jesteś z niego mega zadowolona....chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super że sie sprawdził:) dużo ostatnio o nim czytam i to same pozytywne opinie :) pewnie w końcu i ja się skuszę :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, wiem komu polecić. Opakowanie też przyciąga uwagę. Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że się sprawdził :) Bardzo ciekawi mnie ta marka.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe