Kremowy płyn pod prysznic - Kneipp

11:37

*

Hello!

Dzisiaj napisze Wam recenzje kremowego płynu pod prysznic - zmysłowe uwodzenie mleko figowe i olejek arganowy, który udało mi się wygrać u Anna PoMężu


* Od Producenta:

Rozkoszuj się luksusowymi momentami z Kremowym płynem pod prysznic Zmysłowe uwodzenie Kneipp®.  

Wysokowartościowy ekstrakt z mleka figowego i naturalny olejek arganowy pielęgnują skórę i zapewniają gładkie odczucie. 

Szlachetny zapach figowy ofiaruje ciału i duszy zmysłowe momenty.

Roślinna receptura pielęgnująca z wysokowartościowego mleka roślinnego i naturalnego olejku pielęgnującego zapewnia poprawę odczucia skóry podczas i po kąpieli pod prysznicem.

* Badania potwierdzają również, że naturalne nawilżenie skóry utrzymuje się przez 24 godziny.

* Niezależny instytut badawczy: zastosowanie Kremowego płynu pod prysznic Kneipp®.















































* Moja opinia:

Zacznę od tego, że bardzo ucieszył mnie fakt, iż żel pochodzi z naturalnych składników.

Szata graficzna tubki mnie urzekła, jest w moim ulubionym kolorze i bardzo przejrzysta.

Żel owszem, jest kremowy - takie lubię najbardziej :)

Znajduje się on w plastikowej tubce o pojemności 200ml. Jego zapach jest obłędny!

Bardzo świeży, szkoda tylko, że na ciele nie utrzymuje się długo..

Dzięki swojemu zapachowi bardzo mi umila branie prysznicu.

Bardzo dobrze się pieni i oczyszcza skórę.

Producent obiecuje nawilżenie skóry, które utrzymuje się 24 godziny.

Fakt, że nawilża i pielęgnuje skórę, ale nie aż tak długo :)

Jest to takim malutkim minusikiem, ale zapach (choć mało wyczuwalny na skórze) mi to wszystko wynagradza! :)

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Ciekawy delikatny zapach. Niestety żel szybko mi się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt niestety bardzo szybko się kończy :(

      Usuń
  2. Odkąd widziałam je w sklepie to bardzo mnie kusza. nic jednak jeszcze nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach lawendy. Jeszcze nigdzie nie widziałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. ale on niestety nie pachnie lawendą..

      Usuń
    2. Chyba za bardzo sie zasugerowałam nazwą Twojego bloga:)

      Usuń
  4. pierwsze słyszę o tej firmie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię jak zapach dłużnej zostaje na skórze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze się pieni, to na pewno spodobałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, u mnie można właśnie wygrać zestaw Kneipp - rozdanie dziś ruszyło, także zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mało w sumie który żel pod prysznic zostawi swój zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. również lubię kremowe płyny pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy gonie miałam:)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wiele słyszy się o tej marce. Zapach na pewno i mnie by urzekł. Ale konsystencja chyba raczej taka wodnista?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, konsystencja jest wystarczająco gęsta, choć na zdjęciu tego nie widać..

      Usuń
  13. Przyznam Ci się szczerze, że nie znam tego kosmetyku, jednak po przeczytaniu Twojej opinii bardzo mnie zaciekawił. Jeszcze nie miałam okazji stosować takiego płynu, fajne połączenie mleczka figowego i olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam ale bardzo ciekawy kosmetyk do tego z naturaknym składem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jego zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie zapachy :) I jest piana, czyli wszystko czego potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie to wygląda,kocham lawendy.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego zapachu. Nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam kremowe żele :) opakowanie fakt ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo polubiłam kosmetyki z KNEIPP - chętnie przetestowałabym ten płyn na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nic tej marki ale wszystko przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej firmy, zapach musi być fantastyczny, szkoda że nie utrzymuje się za długo

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się jego konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny baner Twojego bloga! :) Uwielbiam lawendę!

    Żel jak żel... dla mnie nie mają zbyt dużego znaczenia - mają łanie pachnieć i odprężać zmysły - tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :D ciesze się, że się podoba :)

      Usuń
  26. Zdjęcie koszulki specjalnie na Twoją prośbę dodałam, zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej marki, ale teraz już wiem, co dodać do listy "do kupienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A nigdy nie miałam :)

    Koroneczka z pierwszego zdobienia to mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, ciekawy produkt, jak go spotkam to z pewnością kupię i wypróbuję!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie podchodzą mi zapachy, które Kneipp proponuje :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nic tej firmy, ale żel mnie zaciekawił skoro fajnie pachnie no i jest kremowy, lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj ja chcę taki płyn :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam od nich koncentrat do kąpieli i takie perełki - zapachy mają boskie, ale ceny trochę przesadzone ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie produkty, ale teraz mam spory zapas żeli Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię kremowe żele pod prysznic, przyjemna szata graficzna!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe