Dzbanek filtrujący wodę - AQUAPHOR

23:27

*

Hello :)

Dziś Wam napisze o dzbanku filtrującym wodę AQUAPHOR


* Od Producenta:


Agat to dzbanek filtrujący nowej generacji. 

Jego pojemna obudowa i wygodny lejek pozwalają na jednorazowe oczyszczanie dużej ilości wody przeznaczonej do spożycia. 

Agat posiada wygodną rączkę, która pozwala bez problemu utrzymać nawet wypełniony wodą dzbanek. 

W filtrze zastosowany został uniwersalny wkład B100-25 Maxfor. 

Wszystkie elementy filtra wykonane są z wysokiej jakości plastiku spożywczego.




 



















 * Moja Opinia:

Dla mnie kolor ważny w tym wypadku nie jest, ale oprócz niebieskiego jest jeszcze dostępny biały.

Dzbanek jest bardzo praktyczny i wygodny w użyciu.

Mieści w sobie 2 litry przefilrtowanej wody.
 
Przefiltrowana w nim woda jest bardzo dobrej jakości i po prostu pyszna.

Herbata czy kawa smakują o wiele smaczniej niż za nim używałam dzbanka filtrującego.

Zauważyłam też, że herbata nie pozostawia osadu na kubku.

Teraz wiem, że posiłki, które jadam są bezpieczne, gdyż woda pozbawiona jest związków organicznych, żelaza i metali ciężkich, które są przyczyną powstawania twardej wody.

Dzięki dzbankowi nie muszę już kupować wody mineralnej, przefiltrowana mi ją zastępuje i równie dobrze jak ta smakuje.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja od lat używam Brity, wkłady Dafi też pasują do niego. Kawa czy herbata smakują wyśmienicie no i czajnik czysty a nie zakamieniony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od ponad roku używam dzbanka filtrującego Dafi i jestem z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze że u mnie jest miękka woda :D
    Mimo to nie raz myślałam nad kupnem właśnie takiego czegoś co filtruje wodę by móc pić czystą wodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka woda z dzbanka smakuje o wiele lepiej niż z butelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my kupilismy Britę jakieś 2 latat temu i jesteśmy bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mamy Brite, mój tata ma na taka czysta wode zajawkę :D Ja powiem szczerze podchodzę do tego sceptycznie :) wiadomo wole wypic ta wode z filtra niz z kranu ale nie wierze ze ten filtr tak wszystko super odfiltruje.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie posiadam dzbanka filtrującego :( ale nasza woda nie jest taka zła chociaż mogłaby być lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze chciałam mieć taki dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z powodu zmiany przepisów nastąpiło przekształcenie formuły mojego rozdania na konkurs. Zapraszam po więcej informacji na bloga( wszystko wyjaśnione jest w najnowszym wpisie) i do uzupełnienia swojego zgłoszenia:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe