Organics Spa Herbal Face Cream - Pose

23:50

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje kremu Organics Spa Herbal Face Cream





* Od Producenta:

Synergiczny, bazujący na wyciągu z aloesu, bogaty w organiczne ziołowe substancje krem, koi, równoważy i relaksuje twoją skórę niczym sesja w SPA. 

Redukuje podrażnienia, wysypki oraz inne problemy skórne, a także zwalcza nadwrażliwość, stany zapalne i alergiczne. 

Poprawia granulację i regenerację skóry. 

Zmniejsza znacząco obrzęki oraz oczyszcza pory skóry. 

Flawonoidy oraz elementy lipofilne wzmacniają naczynia krwionośne wzmacniając skórę oraz zmniejszając zaczerwienienia.

inteligentne składniki zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia zgodnie z zapotrzebowaniem Twojej skóry. 

Ekstrakt z zielonej herbaty ogranicza rozpad kolagenu, ochrania komórki oraz ma zbawienne właściwości antyoksydacyjne i fotoochronne. 

Ekstrakt z alg stymuluje syntezę kolagenu a wyciąg z konopii uzupełnia obniżony poziom ceramidów oraz hamuje powstawanie zmarszczek. 

Przeznaczony dla wszystkich typów skóry.






















* Moja opinia:

Ten krem, również jak jego koledzy ma  przepiękną szatę graficzną.

Znajduje się on w buteleczce z pompką o pojemności 50ml.

Posiada lekką i kremową konsystencje, bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny delikatnie ziołowy zapach.


Krem złagodził podrażnienia oraz drobne zaczerwienienia, ukoił i bardzo dobrze nawilżył moją skórę.

Zauważyłam również, że bardzo dobrze radził sobie z wyskakującymi wypryskami stopniowo je neutralizował.

Skóra jest miękka jak pupcia niemowlęcia, dobrze nawilżona i gładka.

Krem mnie nie podrażnił ani nie uczulił.

Jest bardzo wydajny z czego się bardzo ciesze.

Jestem z niego bardzo zadowolona.

Krem kupicie tu: klik

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nie miałam okazji używać tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy krem pod oczy jaki miałam. Absolutnie mój hit. Aż serce mi się kroi, gdy pomyślę, że kiedyś się skończy...

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie znam tej marki...

    OdpowiedzUsuń

Subscribe