Doctor Brew - Summer ALE

23:33

*

Hello!

Dzisiaj mam dla Was recenzje piwka Doctor Brew Summer ALE



























* Od Producenta:




























* Moja opinia:

Bardzo lubię od czasu do czasu napić się dobrego piwka.

Wybór padł na Summer ALE. 

Stęskniona za wakacjami, uznałam, że to coś idealnego dla mnie. 

Jak widać, dobra nazwa produktu, może wiele zdziałać :)

Po odchyleniu kapsla, wyczułam bardzo przyjemny i orzeźwiający aromat.

Smak piwa pozytywnie mnie zaskoczył. 

Wyraźnie czuć cytrusy oraz słodkie tropikalne owoce ze średnią wielkością goryczki. 

To wszystko sprawia, że piwo jest bardziej wybitne, niż inne, owocowe tego typu.

Summer ALE to mój ulubieniec :)










You Might Also Like

9 komentarze

  1. Aż bym się napiła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tego to jeszcze nie widziałam na blogu - recenzję piwa :D
    super! ja też lubię piwka. jak Tobie smakuje to może i mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och i mi by pewnie zasmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm. ogólnie nie przepadam za piwem ale tego nawet mam ochotę spróbować. A jaka szklaneczka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm... No to zdrówko Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna szklanka :) Ja także lubię piwko i aż mi narobiłaś na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja dawno piwka nie piłam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za piwkiem, chyba że grzaniec na ciepło- to co innego :)
    Jeśli chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości dnia codziennego zapraszam na mój najnowszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe