Koszulka - Koszulkomat

22:23



Hello! :)

Dzięki Firmie Koszulkomat miałam możliwość zaprojektowania sobie własnej koszulki.

Długo myślałam nad tym, co dokładnie będzie się na niej znajdować :)

W końcu przypomniało mi się, że moja przyjaciółka ma właśnie taki nadruk, jaki i ja postanowiłam mieć, więc zaczęłam przygodę z projektowaniem


Mały przewodnik :D


Na początku klikamy w ikonkę "zaprojektuj"




















Następnie wybieramy krój, kolor, rozmiar i grafikę lub tworzymy własny napis:




















Tabela rozmiarów:










Na samym końcu udajemy się do koszyka :)



* Moja opinia:


Z mojej koszulki jestem bardzo zadowolona.

Jest ona wykonana z  dobrej jakości materiału, który nie gryzie.

Koszulka jest wygodna w noszeniu, po praniu się nie niszczy, a nadruk dalej pozostaje wyrazisty.

Dzięki takim stroną, jak Koszulkomat każdy może stworzyć dla siebie coś oryginalnego dzięki czemu będzie się wyróżniał :)

Moja przyjaciółka była bardzo pozytywnie zaskoczona, gdy zobaczyła, że mam taką samą koszulkę jak ona :D

Każdy kto przechodził obok obdarowywał nas uśmiechem :)






















You Might Also Like

18 komentarze

  1. Świetnie się prezentuje na Tobie. :) A sama firma "Koszulkomat", jak i jej idea bardzo ciekawa. Za niewielkie pieniądze możemy wykonać coś sami. Coś, co będzie nas wyrażało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Taka indywidualna koszulka to rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo super! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale extra!
    PS: Kochana znowu cię widzę :) usunęłam Cię i znowu dodałam i wszystko gra :) ihaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba taka koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna koszulka. na swojego chłopaka mówię pysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę i w sumie ogranicza tylko własna kreatywność:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne Usmiechnij sie pysiu, super pomysl ze spersonalizowana koszulka. Dobre. Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł na biznes ten koszulkomat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tą koszulką;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna rzecz - móc sobie stworzyć własny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko pomysł na takie koszulki :)
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie :) ROZDANIE się szykuje książku ZOELLI :)
    http://coconutsweetness.blogspot.com/2015/05/haul-rozdanie-girl-online-zoe-sugg.html

    OdpowiedzUsuń
  13. to świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego!
    pozdrawiam,
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe