Ziaja - Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C

22:24

*

Hello! Dzisiaj mam dla Was recenzje oliwkowej wody tonizującej z witaminą C

* Od Producenta:

Pielęgnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem. Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencje z liści zielnej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry Nadaje się pod makijaż. Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody. D-panthenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilża naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.



























* Moja opinia:


Woda tonizująca mieści się w bardzo wygodnej i poręcznej buteleczce o pojemności 200ml. Produkt posiada atomizer, który się nie zacina i rozpyla delikatną mgiełkę. Wody używam rano i na wieczór po dokładnym oczyszczeniu twarzy. Kosmetyk niesamowicie szybko się wchłania pozostawiając skórę odświeżoną, gładką, a także oczyszczoną. Zapach jest łagodny, świeży i przyjemny dla nosa. Mgiełka nie uczuliła ani nie podrażniła mojej skóry. Z produktu jestem bardzo zadowolona, spełnił on moje oczekiwania.


pielegnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem
Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D-panthenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3943,oliwkowa-woda-tonizujaca-z-witamina-c#sthash.BpoKB33F.dpuf
pielegnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem
Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D-panthenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3943,oliwkowa-woda-tonizujaca-z-witamina-c#sthash.BpoKB33F.dpuf
pielegnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem
Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D-panthenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3943,oliwkowa-woda-tonizujaca-z-witamina-c#sthash.BpoKB33F.dpuf

You Might Also Like

18 komentarze

  1. bardzo ciekawy, ale ja jestem wierna tonikowi z Lirene Wybielanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki tej firmy, za stosunek ceny względem jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie już od dłuższego czasu to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie już od dłuższego czasu to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś kupiłam na rozdanie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też sobie tę wodę bardzo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam takiego wynalazku. Dobrze rozumiem że ta woda ma zastąpić krem skoro jest pod makijaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co na ten temat ciężko mi się wypowiedzieć bo jeśli chodzi o makijaż to maluję tylko oczy więc nie mam pojęcia czy w tej kwestii spełniłaby obietnice producenta :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię produkty Ziaji i chętnie wypróbuję tę wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam tego typu produktów do twarzy. Nie mam pojęcia czy u mnie takie coś by się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja witaminę C przyjmuję w postaci serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam ten tonik z liśćmi manuka.... i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bardzo kosmetyki Ziaji ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z ziaji lubie serię kremow kokosowych :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Subscribe