Czy je pokochałam?

23:01

*

Hello :)

Jakoś ostatnio nie mam weny do pisania, bo od poniedziałku mam egzaminy i myślę tylko o nich.

Mam nadzieje, że jak już będę po, to wszystko się unormuje.

Dzisiaj mam dla Was recenzje mleczka do mycia twarzy i szyi z jedwabiem.


*Od Producenta:

Jedwab BingoSpa do mycia twarzy i szyi pomaga zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka.

Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
 
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej i chroniąc skórę twarzy przed szkodliwym wpływem środowiska.































* Moja opinia:

Mleczko znajduje się w poręcznym, plastikowym opakowaniu z pompką o pojemności 300ml.

Produkt ma płynną kremową konsystencje o delikatnym, świeżym zapachu.

Do dokładnego umycia twarzy i szyi wystarczają mi dwie aplikacje.

Mleczko dobrze oczyszcza twarz, jednak gdy dostanie się do oczu piecze.

Producent obiecuje, że produkt ma: "zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka."

Ja niestety nie miałam przyjemności się o tym przekonać i kosmetyku nie pokochałam, ponieważ bardzo ściąga i wysusza moją skórę.

Po jego użyciu muszę nakładać krem.
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. oj nie dla mnie wysuszanie i ściąganie... jakoś nie ciągnie mnie do produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bingospa jest specyficzne. Albo pokochasz albo znienawidzsz

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znoszę takich produktów. Mam bardzo sucha skórę i dodatkowe ściągniecie i wysuszenie to katorga. Szkoda, ale nie zaopatrzę się w ten produkt na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieciekawie, chociaż przy mojej mieszanej cerze może inaczej by się spisał...ale uczucia ściągania nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro wysusza skórę to niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. hehe ;) już niestety są króciutkie :( musiałam obciąć bo się łamały

      Usuń

Subscribe